RH93 skrev 2025-01-27 13:26:30 följande:
Hur gick det i lördags? ❤️
Jag har mått lite sådär efter insättningen, känns ibland som jag ska bli sjuk men bryter inte ut. Är ju verkligen såna tider nu dock. Fått några ordentliga slängar av illamående och känt mig ganska trött. Läste bakåt lite här och såg att det va typ exakt samma symtom sist när det inte lyckades, så känns nedslående fast det egentligen inte säger något.
Hoppas så mycket men är rädd att bli besviken som sist. Vill bara att dessa dagar ska vara över. Har dock bestämt mig för att vänta till testdag med något test då det ändå är på en helg och sist när jag testade innan mådde jag bara sämre av det.
Gick bra i lördags, ruvar på en liten nu som såg fin ut ❤️ testar assisted hatching och embryo glue den här gången så känns liiite mer hoppfullt bara att veta att det är nåt nytt.
Den där oron är så hemskt, förstår verkligen att du känner så när du hade samma symptom som sist.❤️ Men om det är nåt jag insett under resan är det att kroppen inte är konsekvent..
Har du känt dig sjuk efter insättning tidigare? Jag blev riktigt sjuk (influensa typ) efter förra men då tog jag intralipid och det gick massa influensa på jobbet så var nog sjuk på riktigt. Men gången innan det och också idag har jag känt mig lite hängig, som om förkylning är på gång.. Blev inget då, hoppas samma nu och att det bara är från medicinerna eller så.
Kanske ska fundera ett varv till med test. Har ju faktiskt varit rätt jobbigt att ta test tidigt och sen inte veta om man ska ha hopp eller inte.. också verkligen skönt att ta på en helg..!