Anonym (Blåklint) skrev 2024-09-13 16:45:43 följande:
Hm vad konstigt! Men du har inte testat typ Letrozol för att stimulera ägglossningen?
Jag gör privat eftersom det har inte gått ett år sedan vi fick missfall men det har gått mer än ett år sen vi började försöka. Men efter missfallet fick jag en hormonrubbning så jag tror att det är svårt för mig att bli gravid naturligt nu så därför vi testar ivf. Och för att jag jättegärna ville kunna frysa ner ett embryo för framtiden, eftersom jag har lågt amh och bara en äggstock. Gör du via landstinget?
Ja det tror jag också, det är ju ofta bra att röra på sig med det mesta så borde ju vara det i detta fallet också! Jag går lite korta promenader nu men har också fått en dunderförkylning så kan ändå inte röra mig så mycket just nu. Men känner igen mig i att man hela tiden känner att man gör fel eller inte vet vad man ska göra för att göra rätt 😅
Tack detsamma!🤩
Nej jag har inte testat letnozol, (om det inte är sprayen) men fick inte mena av den, då fick jag ta p-piller. Jag bara gör som de på kvinnokliniken säger😜
jJa okej men då få ni bekosta det själva? vi har ju bara ett försök kvar från landstinget som vi gör det genom så jag blrjar bli stressad!
ja jag förstår, man kan ju göra på lite olika sätt!
jag vill gärna göra på privat där dom sätter tillbaka två embryon. men får se om vi kommer behöva det..
det är väll en vecka kvar till testning så jag får väll försöka hantera denna ångest och oro på något vis!:)