• Anonym

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

Anonym (Hej) skrev 2024-06-15 22:28:09 följande:
    Du inser att dejta någon bara är ett annat ord för att träffas och lära känna varandra? Det finns inget facit, rätt eller fel utan man gör det som är roligt eller enkelt och som båda tycker är kul. Det är så löjligt av dig att ens lägga krut på modern dejtning (fast det egentligen handlar om det amerikanska sättet), du måste bara våga berätta för henne att du vill träffa henne själv.

Det är inte moraliskt gjort av dig att du inte har tittat efter någon annan, skämtar du? Om man är förälskad VILL man inte träffa någon annan, det handlar inte om att vara moralisk. Du kan inte slå dig för ryggen och se dig som bättre än någon annan bara för att du gör det mest normala som finns!

Varför har du inget sommarjobb? Det om något är en röd flagg för många tjejer, bara så du vet.
    Men han kan ju inte bara ansöka om ett sommarjobb sådär direkt? Det kan ju tolkas helt galet. Han måste växa in i det.
    Här ser man tydligt hur din erfarenhet brister jämfört med TS.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-06-17 09:51:45 följande:
    Ja? Sade ju det. 

Jag vill träffa henne själv men som sagt är det svårt att få till pga avståndet m.m. 
    Det vet ju inte du? Du har ju inte ens nämnt det för henne? Hon kanske hade kommit och hälsat på direkt, utan betänkligheter?
    (Det är ju ändå hon som får ta alla initiativ om det ska hända något.)
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-06-18 00:21:31 följande:
    Nej men avståndet är lika stort. Är ett så tufft läge. 
    Det vet ju inte du? Du har ju inte ens nämnt det för henne? Hon kanske hade kommit och hälsat på direkt, utan betänkligheter?
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-06-18 20:45:27 följande:
    Att skriva ut det där är dessutom emot svensk lag om jag visste det. 
    Sån jävla bullshit.
    Det är nog dags att kliva av de där höga hästarna och sluta veta bäst eftersom du envisas med rena sakfel när du besserwissrar dig.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-06-19 09:50:23 följande:
    Är inte kört.
    Det finns inget som kan vara "inte kört". 
  • Anonym

Finns inget mer att säga, du har redan bäst koll på allt. Från 90-talet till framtidens relationer.

När är eventet? Ser framemot en ärlig rapport efteråt.

• Anonym
    anonym05swe skrev 2024-06-20 18:56:03 följande:
    Början av Juli och mitten av Juli är eventet. 

Inte sagt att jag kan allting bäst. 
    Jo. Hela tråden handlar om det.
    Du är otrevlig, mästrande, överlägsen, förolämpande, bortskämd, brat-ig sitter på hästar så höga att det är så oförskämt att du inte ens kan se det.

Vi inväntar som sagt rapporten.
  • Anonym
    Anonym (Do) skrev 2024-06-20 23:09:17 följande:
    Frågar igen
    Han har inte växt in i något sommarjobb.
    Initiativ är liksom inte riktigt hans grej. Han ska växa och hamna, eller kort och gott: Det är upp till ödet och medmänniskorna om det ska hända något och nu har inget sommarjobb hamnat på honom.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-06-21 00:50:35 följande:
    Inte roligt, har sökt men mkt kräver körkort vilket jag ej kan ta just nu pga saker som inte jag kan påverka.
    Ingen försöker vara rolig.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-06-21 00:50:35 följande:
    Inte roligt, har sökt men mkt kräver körkort vilket jag ej kan ta just nu pga saker som inte jag kan påverka.
    Finns ju brutala mängder sommarjobb som inte kräver körkort, dock.
    Men nänä, det vet väl inte jag. Jag bara rekryterar dem.
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?