• Anonym

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

anonym05swe skrev 2024-06-10 22:47:11 följande:

Jag känner hennes syster haha som är med i vår org. Så sådana typer av frågor känns konstiga att ställa. Men ja, att gå över til att prata personligt känns rimligt. 

Ja, vi har dock typ redan pratat om vi ska göra efter studenten osv som är på typ samma nivå i djuphet. 

Du fattar ju inte vad jag skriver. Din tolkning är ju rent autistisk och det verkar därför utsiktslöst att förklara mer.

Skit i det då. 
    "Tar åt dig av tips" my ass.

Så då dög inte det eftersom du är bokstavstolkare och inte hängde med på det.

Vad ska du då göra? Fortsätta som vanligt?
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-06-10 22:47:11 följande:

Jag känner hennes syster haha som är med i vår org. Så sådana typer av frågor känns konstiga att ställa. Men ja, att gå över til att prata personligt känns rimligt. 

Ja, vi har dock typ redan pratat om vi ska göra efter studenten osv som är på typ samma nivå i djuphet. 

Det är på det här sättet du menar att du "tar åt dig tips" sedan innan också?

Då återkommer vi ju till frågan: Vad ska tråden bidra till?
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-06-10 23:56:23 följande:
    Att gå på en middag gör knappast så man växer ihop. Min drömdejt är oironiskt att bara prata i timmar utomhus och typ göra något lugnt. 
    Anonym (Poppe) skrev 2024-06-11 09:06:26 följande:
    Att äta middag är ju lugnt. Och nu är det sommar så att man kan äta utomhus - åtminstone vissa dagar.
    anonym05swe skrev 2024-06-11 10:29:47 följande:
    Lugnt? Ja 
    Tråkigt? Ja 

Att bara äta och prata är inte särskilt nytänkande direkt

Sker detta på riktigt ...?
    Du väljer bort att äta för att det är tråkigt, tilll förmån för att bara prata i timmar?

Och detta dessutom i ett stadie där du är åratal ifrån att göra något av det och du inte ens borde kunna börja tänka på konkreta saker att göra - Du vet ju inte om ni alls kommer att ses ensamma?
  • Anonym

Du garvar och fnyser åt folks tips i snart 350 sidor och vad har du själv uppnått?

• Anonym
    anonym05swe skrev 2024-06-11 11:31:53 följande:
    Jag ska ju försöka få till en träff men det är komplext.
    Det är betydligt värre än komplext. Det kommer inte att hända.
  • Anonym

Rapportera efter eventet och var ärlig när du gör det.

• Anonym
    Anonym (Tiden går) skrev 2024-06-11 17:23:43 följande:

Fast det är ditt fel att du inte dejtar alls. 

Varför har du så mkt åsikter på saker du inte gör själv? 

Och inte bara åsikter utan också mage att "veta bäst" och fnysa bort allas tips.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-06-12 14:48:24 följande:
    Nej jag vill ha nytänkande och roliga träffar snarare än "bland & boring" typ av dejter. 
    Jahopp, och det finns ju ingenting som vi kan tipsa om som du inte redan vet bättre.

Alltså återigen: Rapportera ärligt efter eventet.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-06-13 14:46:42 följande:
    Finns jättemkt, t.ex prata länge, gå på en promenad, spela minigolf, spela ngt annat tillsammans är flera ex.
    Men för helvete, det där är ju PARODI på "modern dejting" och så långt ifrån nytänkande man kan komma!

Skärpning om du nu vet allt så mycket bättre.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-06-13 20:52:04 följande:
    Nä normen är att middag i princip 1,5 h.
    Bullshit. Men det vet ju inte du något om. Du är bara överlägsen i onödan.

Ska du verkligen ta studenten? Kan det vara något för dig? Modernt, betydelselöst och snabbt? Är det inte bättre att du känner att du fortsätter plugga på halvfart tills du själv känner att du mognar ikapp och blir helt fullärd på naturlig väg och "växer" ur skolan och sedan "hamnar" på studenten, s a s? Vore inte det mer din stil? Nu är ju kunskapen egentligen bara inpluggad och sitter ytligt. Kan tolkas fel av potentiella arbetsgivare.
    Hur ska du söka jobb när du är klar efter universitetet, förresten? Det upplevs ju som ytligt att rakt ut säga att man vill ha ett jobb. Kan tolkas fel och som att du är ute efter att få lön. Bättre att hänga i pausrutan hos sin tilltänkte i några år och bara prata om ytliga saker, inte säga vad man gör där.
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?