Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Ingen har "hamnat" i en relation sedan Bodyguard 1992.
Ingen har "hamnat" i en relation sedan Bodyguard 1992.
Nej, det är inte kört
Hon vet inte ens om att jag är intresserad än.
Alltså, jag kommer träffa henne två gånger i Juli (på event) men ska försöka om jag kan bjuda ut henne innan det till något.
Ja, det tuffa är vägen dit.
I en relation skulle det inte bli några problem då det skulle vara helt fantastiskt och skulle i en relation vara öppen villkorslöst och så med mera. Är svårare att hamna i en relation än att bibehålla och stärka en.
Ja, det tuffa är vägen dit.
I en relation skulle det inte bli några problem då det skulle vara helt fantastiskt och skulle i en relation vara öppen villkorslöst och så med mera. Är svårare att hamna i en relation än att bibehålla och stärka en.
De flesta - om inte alla - som har skrivit tips till dig har betydligt större erfarenhet än du och har både sett och varit med om detta hur många gånger som helst.
(Du kan ju som sagt rabbla upp alla du känner till som behövt tips på över 230 sidor innan en första dejt, kanske?)
Kan du inte ta ett varv med det unikt komplexa i det här fallet, så vi hänger med? Alltså förklara exakt vad det är som gör att just det här är så ovanligt svårt, känsligt och minerat och som gör att man måste skicka mesiga tönt-meddelanden i månader istället för att klämma fram vad man vill?
Vi har som sagt sett samma sak hundratals gånger innan, men du menar att just detta är sååååå mycket krångligare.
Så på vilket sätt är detta en unikt svårlöslig crush?
Jag misstänker nämligen att fler än jag själv lever i villfarelsen att det handlar om en betuttad yngling som mesar sig och kör precis det vanliga ojjandet tills det inte blir något alls av det.
Rätta oss gärna.
Det som gör det komplext är dels
1. Avståndet
2. Att vi enbart träffats 4 gånger på plats
3. Att det jag skriver kan tolkas fel
4. Att folk tror det bara är en "crush" när jag genuint bryr mig om henne
5. Att vi är i samma organisation och att jag är vän med hennes syster som också är det
6. Att jag aldrig haft tjej tidigare
7. Att vi ska göra olika saker inom en snar framtid
8. Att detta kom oväntat för mig