• Anonym

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

Nu vet han tydligen inte när eventet är.

• Anonym
    Anonym (X) skrev 2024-07-17 12:59:37 följande:
    Va?
    När eventet är.
  • Anonym
    Anonym (X) skrev 2024-07-17 13:05:11 följande:
    Ja, men varför hemligt? Jätte märkligt!
    För annars luskar vi ut det också får hela "organisationen" reda på allt. 
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-18 18:41:53 följande:
    Vet inte. Är på eventet nu men inte kunnat än för har inte varit själv med henne. Så otroligt jobbigt läge. Fy vad jobbigt detta är. 
    FLÄMT!
    anonym05swe skrev 2024-07-18 18:48:01 följande:

Inte heller så att jag valde att falla för henne eller dylikt. Måste typ prata med henne själv helst. I värsta fall får jag skriva med henne. Skulle älska att vara hennes partner. 

DUBBELFLÄMT!

Jag tror inte att vi mäktar med såhär mycket överraskningar och ny information på samma gång!
  • Anonym
    Anonym (Do) skrev 2024-07-19 22:32:29 följande:

Han drog till med en modern och innovativ dejt som bestod i en promenad i parken och väl där lyckades han få henne att prata djupt i många timmar. Sen var det klart.

AAAAAaaapp! Definitivt INTE!
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-19 23:06:29 följande:

efter detta event

Haha! Skrattande

• Anonym

Du kiddo, det du vad det är som utspelar sig nu? Vad det kallas, som händer här?

Det är EXAKT samma sak som hänt alla killar sedan stenåldern.
    Situationen är IDENTISK med vad samtliga av världens heterosexuella grabbar har varit med om.

Det finns INGENTING som är unikt med detta eller svårare för dig än för någon annan.
    Det handlar om att du inte vågar och att du är rädd för vad som kan hända om du satsar.
    Avstånd och andra lama ursäkter har INGET med att du smyger där att göra.

Fattar du?
    Du har det inte ett SKIT värre än någon annan.

ALLA vi andra har ju hela tiden beskrivit i detalj att det är exakt såhär det kommer att bli.
    Vi har skrivit att precis såhär kommer det att se ut, för att sedan sluta.
    Du skulle ha läst.
    Om det inte redan är KÖRT så är det mycket snart.

• Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-20 12:29:18 följande:
    Kärlek är alltid så otroligt jäkla komplext och jobbigt.
    Nänänänänä! Vadå "alltid"?
    Du har ju envisats med att det bara är dina omständigheter som är så unika och att alla andra har det så mycket lättare! Inget jävla vändande nu!

Men visst, för att svara då: Varför lyckas andra då? Kan det ha något att göra med att de faktiskt satsar och frågar, tror du?
    Eller sitter de där och smygrunkar fyra timmar bort och "skriver inte aktivt med andra"?
  • Anonym

Så jag antar att vi alla nu är överens om att det har skitit sig och är kört?
    Det är väl konstaterat?

TS plötsliga tystnad får dock iaf mig att tro att det inte bara är kört som det varit sedan november, utan att det faktiskt gick riktigt åt tvär-helvete på något vis. Annars hade väl drömmandet och rundgången fortsatt, nu med att hon skulle kontaktas efter värnplikten?

Jag dristar mig att gissa att hon inte var singel, trots allt.

• Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-23 16:11:24 följande:

Hon vet fortfarande inte. 

Nej och nej på de påståendena. Jag kommer kontakta henne om att ses. 

Tack för återkomst och återkoppling!

Då var det ju ändå sant, som alla vi andra sagt och som du egentligen vetat hela tiden: Du kommer inte att göra ett skit.
    Synd att vi hade så rätt i det då.

Och alltså allvarlig talat - Nej!
    Gör nu inte bort dig mer. Inse att du gjorde det kört.
    Att komma asande två år efter att hon muckat (för att du möjligen vågar då) och förklara att "hon kanske minns dig?" etc ...? Nej! Som sagt - Insikt(!) och gör nu inte bort dig mer!

Du sket ut dig och hade fel i allt du skrev och hela din inställning, och var otrevlig och överlägsen som en liten bonus.
    Tough luck!
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?