Gaza eller Israel?
🇵🇸 & 🇮🇱
Vems ?sida? står du på och varför?
🇵🇸 & 🇮🇱
Vems ?sida? står du på och varför?
Barn och kvinnor kan va skyldiga.Inte bara män. Barn kan vara mellan femton-arton år ovh inte garanterat att dom är oskyldiga.
Män kan också va oskyldiga. Så mkt fördomar att kvinnor o barn är oskyldiga men inte män.
Barn och kvinnor kan va skyldiga.Inte bara män. Barn kan vara mellan femton-arton år ovh inte garanterat att dom är oskyldiga.
Män kan också va oskyldiga. Så mkt fördomar att kvinnor o barn är oskyldiga men inte män.
Tack för att du håller med om att även det som Israel håller på med är terrorism.
Nej, det är absolut inte Israel som får skit för de man göra i Gaza. ISRAEL BELÖNAS BÅDE EKONOMISKT OCH MED VAPEN FÖR DET DE GÖR I GAZA!
Frågan är varför man dödar oskyldiga civila palestinier. Varför tycker man att det är ok att mörda över 21 000 palestinska barn och kvinnor? Tänk om det hade varit judar istället. Skulle det vara lika ok då?
Du vinklar frågan på ett sånt sätt som inte går att besvara rätt och därför svarar jag inte på sånt. Spelar ingen roll om jag säger att inga civila borde dö. För det gör de i krig. Jag svarar därför, om hamas inte startat krig hade 0 civila dött.
Hamas tog faktiskt också civila. Hur många gisslan är okej att ta och är det okej att döda civila bara dom inte är lika många ? Nu ställer jag frågor på samma dumma sätt. Hur många civila judar e okej att döda?
Du vinklar frågan på ett sånt sätt som inte går att besvara rätt och därför svarar jag inte på sånt. Spelar ingen roll om jag säger att inga civila borde dö. För det gör de i krig. Jag svarar därför, om hamas inte startat krig hade 0 civila dött.
Hamas tog faktiskt också civila. Hur många gisslan är okej att ta och är det okej att döda civila bara dom inte är lika många ? Nu ställer jag frågor på samma dumma sätt. Hur många civila judar e okej att döda?
Du fråga hur många palestinska barn döda barn som behövdes för mig innan jag tycker det är för många. Menar du att jag ska besvara en sån vinklad fråga på riktigt utifrån hur du ställer den? Förstod du inte ironin när jag ställde mina frågor på samma dumma sätt?
Ja skrev att inga civila borde ha fått dö. Och det hade dom inte om Hamas inte attackerat Isreal. Du verkar mer bry dig om hur många civila som är okej än att det inte borde ha dött nån alls.