Anonym (Anonym (pcos)) skrev 2023-11-04 13:41:29 följande:
Ja jag vet! Väntan och ovissheten är värst. Men just nu går det inte att se nåt. Bara gravtesten som man får lita på tills dess och ja.. symtomen också om man har några. Jag har fått för mig att molvärken är borta nu! Analyserar och känner efter hela tiden. Sa till sambon att om jag får missfall vill jag ha ett glas vin och brieost som tröst. Vad skönt att du har fått lite symtom redan några dar efter äl. Hur tidigt testade du positivt? Alltså hur svarar man till särskilda personer? Nu blir ju det här ett vanligt inlägg
Du klickar på kugghjulet högst topp i ett inlägg, då kan du citera.
jag plussade på äl+10. Äl + 9 var negativt och tempen sjönk lite så jag var inte alls beredd på ett plus😅 mina bröst ömmade ända från äl, men blev svullna lagom till pms. jag började ha molvärk redan äl+ 5 och det gjorde mig fundersam. har idag också haft migrän, hoppas inte det tänker komma som symptom 🥲🙈 blir utslagen flera dagar av det. Men ja, nu känner man allt efter. Min man vågar inte heller tro på det här så han köpte ett digitalt test för att få det svart på vitt.
tror vi kommer vara lite vaksamma, testa och tempa fram till vul ❤️ konstigt ändå, att man har svårt att vara riktigt glad när det väl händer😅