tjatalagom skrev 2023-11-04 16:14:57 följande:
Du klickar på kugghjulet högst topp i ett inlägg, då kan du citera.
jag plussade på äl+10. Äl + 9 var negativt och tempen sjönk lite så jag var inte alls beredd på ett plus😅 mina bröst ömmade ända från äl, men blev svullna lagom till pms. jag började ha molvärk redan äl+ 5 och det gjorde mig fundersam. har idag också haft migrän, hoppas inte det tänker komma som symptom 🥲🙈 blir utslagen flera dagar av det. Men ja, nu känner man allt efter. Min man vågar inte heller tro på det här så han köpte ett digitalt test för att få det svart på vitt.
tror vi kommer vara lite vaksamma, testa och tempa fram till vul ❤️ konstigt ändå, att man har svårt att vara riktigt glad när det väl händer😅
Haha, letade överallt efter en flik med "svara" men hittade inte 😂 Tack! Samma här, fick positivt äl +10 och då var det jättesvagt, nu är det nästan lika starkt som kontrollstrecket. Har endast tagit stickor, ska ta cb-test med veckoindikator runt v 7 (om jag kommer så långt). Kommer köra med stickor också fram tills vi får göra ett vul. Migrän är rent skit! Hoppas det bara är tillfälligt ❤️❤️