Anonym (Makthunger) skrev 2023-10-15 19:07:30 följande:
Tack för alla svar och inlägg från alla!
Jag har förstått att många lägger negativa värderingar i ordet MAKT.
Jag tolkar, som jag skrivit tidigare i tråden, ordet makt som förmåga att påverka chansen till att få sina vilja, eller sina önskningar igenom. Alltså något i grunden positivt. Annars snackar vi maktmissbruk!
Av ditt svar tolkar jag det som att ni bägge i ditt förhållande besitter den makten och det är fint!👍🏻
Hur ser du på grundfrågan i Trådstarten?
Hur stor chans har du att få sex till helgen om du är riktigt sugen på det? och kan du själv påverka oddsen för att få det?
Hur stor chansen är att jag får sex? Som sagt, om jag skulle be min man att tillfredställa mig gör han i princip alltid det.(någon gång kanske han föreslå att vi ska vänta lite) Men det gäller detsamma för honom. Ingen av oss kan däremot vara säkra på att den andre vill ett speciellt tillfälle. Annars utvecklas ju både lust och sex spontant. Jag tänker sällan att "jag vill ha sex i helgen" Blir vi kåta har vi sex, annars gör vi något annat.
Jag kan inte relatera till din beskrivning, din fråga. De flesta gånger jag ger min man en avsugning är det jag som tex legat och smekt igång honom. Det gör jag även om jag inte vill ha sex själv. Jag smeker hans kuk även om det inte leder till något alls. Precis som att han får igång mig även när jag inte tänkt på det innan.
När jag varit singel har jag aldrig tänkt den tanken. Antagligen skulle jag kunna få sex med massor av män jag inte är sugen på. Det finns ingen makt i det.