Anonym (hej) skrev 2023-07-21 21:37:18 följande:
Det har jag skrivit nästan 100 gånger nu att jag inte har något emot det, så varför fortsätter du att upprepa det?
Dina vanföreställningar om incels (personer som inte har sex) är verkligen sjuka. Jag kan inte ens göra en en jämförelse utan att du börjar hitta på saker om sd och incels och fan vet vad. Vad har du emot dessa personer?
Det här är anledningen till varför det går så dåligt för Sverige, till exempel varför vi har flest incels i världen (vilket bara är ett av de enorma problem vi har). Folk klarar inte av att tänka logiskt tydligen och hålla två tankar i huvudet samtidigt. Man undrar hur vi ens har klarat oss hittills eller det kanske bara var så att tidigare generationer hade lite mer hyfs.
Well, det är du som tar upp Löfven, Åkesson och Putin i en tråd som handlar om incels. Därför frågade jag vad du röstade på. Javisst, med en dos sarkasm, då dina inlägg börjar låta alltmer irrationella.
Jag har något emot personer som tycker att staten ska reglera deras sexliv, personer som är avundsjuka, missunsamma, skyller sin motgångar på andra. Du skyller på samhället, verkar tycka det är samhällets ansvar att se till att även misogyna män får ligga.
Så du säger att tidigare generationer hade mer hyfs? Kallade inte du mig för en "pensionär"? Och påstod att jag hatade folk som inte har sex? Hur ska du ha det?