Anonym (Cloffe) skrev 2023-07-21 20:46:47 följande:
Varför tycker du att incels inte borde skaffa kvinnliga vänner för att de riskerar att bara vara vänner med dessa kvinnor då?
Kvinnor märker direkt om en kille bara ser på kvinnor som en i mängden, (eller som en Alien från en annan planet som inte har kapacitet själv att bedöma vilken partner hon ska ha) Det är det främsta felet singelkillar gör. Sen inbillar dom sig att det inte märks. Incels har dessutom kvinnoförakt på det, så möjligheten att skaffa en partner är lika med noll.
Ditt beteende visar sig i tråden. Du kanske ska läsa igenom dina inlägg.
Anonym (hej) skrev 2023-07-21 20:24:00 följande:
Du använder samma debatteknik som Löfven när du bortser från sakfrågan helt och istället väljer att gå till personangrepp med fula ord som misogyn, kvinnohatare osv. Precis som Löfven sa fascist, nazist, högerextrem, fara för demokratin till alla som inte höll med honom (som Åkesson). Även Putin använder det språkbruket mot Ukraina.
Det är ineffektivt i den meningen att du övertygar bara dig själv. Du verkar tro att om man höjer rösten tillräckligt mycket kommer alla skärpa sig (precis som Löfven pratade om). Du väljer även att beskylla de som pratar om ett problem som orsaken till problemet, vilket också Löfven gjorde. Därav likheterna.
incels röstar på sd för att de tror att de ska bli tilldelade en fru på något sätt. röstar du på sd? Hur ska sd göra för att skaffa dig en sexpartner tror du? Genom statlig reglering av dejting? Var det en av deras vallöften?
Det har jag skrivit nästan 100 gånger nu att jag inte har något emot det, så varför fortsätter du att upprepa det?
Dina vanföreställningar om incels (personer som inte har sex) är verkligen sjuka. Jag kan inte ens göra en en jämförelse utan att du börjar hitta på saker om sd och incels och fan vet vad. Vad har du emot dessa personer?
Det här är anledningen till varför det går så dåligt för Sverige, till exempel varför vi har flest incels i världen (vilket bara är ett av de enorma problem vi har). Folk klarar inte av att tänka logiskt tydligen och hålla två tankar i huvudet samtidigt. Man undrar hur vi ens har klarat oss hittills eller det kanske bara var så att tidigare generationer hade lite mer hyfs.