nattuw skrev 2024-06-16 05:14:05 följande:
Hade du inte tyckt att en källgranskning av dina källor var känslig skulle du inte behövt hitta på ord som "gnällgransking" för att försöka misstänkliggöra och tysta de som anser att alla källor bör källgranskas.
Orden gnällkritk och gnällgranskning var en spegling av att du trodde att motsvarande bregrepp 'käll-' inte behövde några andra belägg och något annat underlag än att spekulativa misstänkliggöranden - dvs oundebyggt gnäl.
Jag skrev att du med all uppenbarhet inte kände till begreppet källkritiks innebörd och inte heller hur det genomförs.
Jag har inte sett något av substans från dig i frågan annat än vad som skulle kunna liknas vid spekualtiva påståenden som att tandäkare hittar på karies och tandlossning och att vaccinindustrin hittat på och spridit covidpandemin.
Gnäll och konspirationsteorier utan belägg, precis som de spekulativa påståeden du lagt fram om EXPO.
Vill du göra en källkritisk granskning med någon form av trovärdigeht så behöver du göra mer än det du gjort hittills i frågan. Kommer det att göras - det tror jag inte ett ögonblick på.. istället spekulterar du ännu mer - nu om vad du tror jag anser vara känsligt
Sad sad sad