BF januari 2024
En tråd för oss med BF januari 2024. Här kan vi prata om allt möjligt :D Börja gärna med en lite intro, t.ex antal graviditeter och barn sedan tidigare, BF, var du bor (om du vill) och hur du anade att du var gravid :D
En tråd för oss med BF januari 2024. Här kan vi prata om allt möjligt :D Börja gärna med en lite intro, t.ex antal graviditeter och barn sedan tidigare, BF, var du bor (om du vill) och hur du anade att du var gravid :D
ÄNTLIGEN kom svaret på NIPT, allt ser bra ut men döm om min förvåning när de sa att det är en liten pojke - vi som varit heeeelt säkra på en flicka. Det kändes nästan som att få reda på graviditeten på nytt, då vi helt uteslutit pojke. Jösses så kul våra grabbar kommer ha tillsammans om sisådär ett år, vilket röj! 🙈😂❤️
Vad härligt att det gick bra för er med på KUB! Hur är det, har du kunnat gissa på kön eller ska ni inte ta reda på det? För oss som gått och väntat på resultatet blev det lite antiklimax, vad ska vi nu känna pirr och förväntan över. Lite som när julklapparna blivit öppnade på julafton när man var barn. 🙈😂
Jag har inte känt desto mer rörelser sedan förra veckan, så nu börjar jag fundera på om jag inbillat mig allt. Men jag var samtidigt så säker där och då. 🙈 Vi får väl se när det dyker upp nästa gång.
Vecka 16 är ju ändå tidigt, så vi håller tummarna att det blir minst lika tidigt även denna gång! 😍
Hej! Allesammans
Vi var på kub igen igår å såklart skulle lillusen sitta på rumpan denna gången å vägrade vända sig 😂 så det blev vaginalt ultraljud till slut.. Allting såg perfekt ut, 7,4cm lång, nacken precis som den skulle å me ett heartbeat på 166. (V13+4)
Testet visade på 1:957 primärt pga min ålder så vi blev erbjudna NIPT om vi ville vilket vi såklart tog så nu är det en spännande väntan på å få veta könet.. 🤭🥰
Hej! Allesammans
Vi var på kub igen igår å såklart skulle lillusen sitta på rumpan denna gången å vägrade vända sig 😂 så det blev vaginalt ultraljud till slut.. Allting såg perfekt ut, 7,4cm lång, nacken precis som den skulle å me ett heartbeat på 166. (V13+4)
Testet visade på 1:957 primärt pga min ålder så vi blev erbjudna NIPT om vi ville vilket vi såklart tog så nu är det en spännande väntan på å få veta könet.. 🤭🥰
Kawa81
Haha vilken buse, skönt att allt såg bra ut ❤️
Vi ska på ultraljud idag, otroligt nervös nu eftersom jag inte har symptom alls. V 14 nu. Känns som att de ska säga "nämen du, trodde du att du skulle få bli mamma? Det är bara en fis på tvären här" 🙈 Hoppas pysen fortsatt mår bra där inne 🙏
Kawa81
Haha vilken buse, skönt att allt såg bra ut ❤️
Vi ska på ultraljud idag, otroligt nervös nu eftersom jag inte har symptom alls. V 14 nu. Känns som att de ska säga "nämen du, trodde du att du skulle få bli mamma? Det är bara en fis på tvären här" 🙈 Hoppas pysen fortsatt mår bra där inne 🙏