BF januari 2024
En tråd för oss med BF januari 2024. Här kan vi prata om allt möjligt :D Börja gärna med en lite intro, t.ex antal graviditeter och barn sedan tidigare, BF, var du bor (om du vill) och hur du anade att du var gravid :D
En tråd för oss med BF januari 2024. Här kan vi prata om allt möjligt :D Börja gärna med en lite intro, t.ex antal graviditeter och barn sedan tidigare, BF, var du bor (om du vill) och hur du anade att du var gravid :D
Vecka 18 (17+1) och jag har gått ner drygt 5 kg, trots att jag inte kräkts något (utan ?bara? mått illa).
Jag har halvdåliga världen på TSH, någon som har erfarenhet om viktnedgång kan bero på det? Jag är orkeslös och trött, men det är svårt att härleda om det beror på att jag jobbar mer än heltid, att jag har en ettåring, att jag bara är gravid eller att jag har dåliga järn respektive TSH-värden. 🤷?♀️
Måste ju dela med mig av min mage då jag förstått att jag gått upp mer än de flesta 😅 väntar inte tvillingar utan det är vår första. Utöver magen inga symptom...... Mår precis som vanligt. Undrar om alla misslyckade graviditeter gör att magen ser ut mer som en andra graviditet än den första. Har ju haft många missfall och missed abortion s så att säga. V 18 på bilden, har nu gått in i v 19.
Måste ju dela med mig av min mage då jag förstått att jag gått upp mer än de flesta 😅 väntar inte tvillingar utan det är vår första. Utöver magen inga symptom...... Mår precis som vanligt. Undrar om alla misslyckade graviditeter gör att magen ser ut mer som en andra graviditet än den första. Har ju haft många missfall och missed abortion s så att säga. V 18 på bilden, har nu gått in i v 19. //