• Pea593

Vi som startar IVF 2023

Hej! Tänkte starta en tråd här för oss som planeras börja IVF behandling detta år. 

Själv ska jag påbörja behandlingen med sprutor imorgon (Bemfola 225).
    Efter två år med ofrivillig barnlöshet är jag mer än taggad! 
    Livrädd ja, men ändå så peppad på att något äntligen händer. 

Vi är oförklarligt barnlösa då alla tester har visat sig vara normala. Och påbörjar nu behandling via Livio i Falun. 

Det vore kul om fler som är i samma sits samlas här så kan vi peppa och stötta varandra. 

🤗

• Svar på tråden Vi som startar IVF 2023
  • Mathilda88
    Quincey skrev 2025-01-08 14:30:11 följande:

Grattis Mathilda ❤️❤️❤️ Underbart att höra och så härligt att du också fick 3 bra blastocyster till frysen!

Tack så hemskt mycket fina du! ❤️

Quincey skrev 2025-01-08 14:41:18 följande:

Var ett tag sen jag skrev nu. Fick ju ut mycket färre ägg vid vårt sjätte äggplock. Jag tror ändå det var för nära inpå aborten och att det kan ha påverkat. Av 6 mogna ägg blev 6 befruktade men endast en utvecklades till blastocyst som var av lite sämre kvalitet än vad vi fått tidigare. Till mig stora glädje och förvåning testade jag ändå positivt på testdagen. Kändes helt overkligt och fantastiskt att äntligen vara gravid igen efter vad vi gått igenom. Samtidigt kändes det som att det här kommer inte bli nåt, men tänkte att jag var bränd från tidigate erfarenheter. 

I vecka 5+5 kom en färsk blödning. Den var dock liten och höll bara i sig i några timmar. Blödningen upphörde sedan. En vecka senare drömde jag att jag fick ett negativt test.. vågade inte ta ett test till, mår otroligt dåligt av spänningen innan man ser resultatet. Började känna trötthet, illamående, ilningar i livmodern och stick i höger eller vänster sida varje dag. Allt var frid och fröjd till vecka 8+1 när jag plötsligt fick en brun blödning. Fick en till brun blödning i 8+3, väldigt små båda gångerna men kändes ändå oroväckande för blödde inte en droppe vid senaste graviditeten. Samtidigt har jag läst att det oftast är ofarligt. Det har sen kommit en skvätt brunt blod varje dag sedan dess. Idag i vecka 8+5 gjorde vi UL. De såg inget foster och hinnsäcken mätte till 6 veckor. Graviditeten har alltså upphört för 2-3 veckor sedan utan att jag känt nån smärta eller större blödning och tvärtemot känt mig gravid varje dag.

Usch vet inte vad jag ska ta mig till längre. Gravid fyra gånger utan något barn. Gravid tre gånger senaste året. Blir så rädd av att 4 av 4 graviditeter har haft något kromosomfel, kan det vara bara otur fortfarande?

Åh nej din stackare!! 😭 Inte igen! Lider så med dig! Så himla tragiskt! ❤️

• Mathilda88
    GrönaLjuslyktan skrev 2025-01-08 19:36:40 följande:
    Stort grattis Mathilda88, fyfan vad underbart, vilken milstolpe!! ❤️
    Tack så mycket ❤️🙏 Ja men verkligen så det känns! ❤️
  • Sola13
    Mathilda88 skrev 2025-01-08 20:07:30 följande:
    Tack Hjärta ! Har kontaktat Gynmottagningen i Lund för att få tidigt ultraljud där  pga tidigare utomkved efter råd från barnmorskemottagningen - och de skrev imorse att de skulle göra en bedömning och återkomma. Trodde jag skulle få bekräftat direkt att det ska göras.. Särskilt då jag har viss värk till och från i vänster sida. Förhoppningsvis bara växtvärk och inte ett nytt X. 

Testade idag med vanligt test som gav ett starkt streck Hjärta Plus en veckoindikator som visade vecka 2-3! Skulle haft mens igår om det varit vanlig cykel så är jättenöjd med resultatet Hjärta I somras fick jag bara som mest vecka 1-2.

Imorgon blir det Hcg-blodprov på Sellmers!
    Låter ju strålande, verkar som att hcg stiger fint i kroppen då, milstolpe med första 2-3 ❤️ Du kommer säkert få tid i Lund, annars Kanske Emmakliniken vid Erikslust kan vara ett alternativ, man kan boka UL där utan remiss, jag gjorde det själv (dock v 6+2 om jag minns rätt). Fick betala själv men de hundralapparna var det lätt värt och ingenting jämfört med vad man betalat i övrigt för ivf haha
  • Meddelande borttaget
  • Mathilda88
    Sola13 skrev 2025-01-09 12:55:49 följande:
    Låter ju strålande, verkar som att hcg stiger fint i kroppen då, milstolpe med första 2-3 ❤️ Du kommer säkert få tid i Lund, annars Kanske Emmakliniken vid Erikslust kan vara ett alternativ, man kan boka UL där utan remiss, jag gjorde det själv (dock v 6+2 om jag minns rätt). Fick betala själv men de hundralapparna var det lätt värt och ingenting jämfört med vad man betalat i övrigt för ivf haha
    Tack! Fick även taget Hcg idag på Sellmer som var på 407, vilket de var mkt nöjda med. Visade sig att jag räknat fel och är inte på vecka 4+0 idag som jag trodde utan 4+3! Irriterande nog kan jag inte korrigera det i min app bara. 

Hoppas det! Skrev i tisdags, fick svar igår förmiddags om att de vidarebefodrat frågan för bedömning och snabb återkoppling, men inte fått ngn än.
    Åh stort tack för tipset! Ska kolla in dom då. Och så smidigt med BokaDirekt! Då jag inte litar på landstinget så bokar jag en tid på emmakliniken sålänge, går alltid att avboka om jag skulle få koll i Lund trots allt. Alternativt kontakta Malmö Gynmottagning där jag blev akut inlagd via vid Xet.
  • GrönaLjuslyktan

Hej! Är idag på stimuleringsdag 7 och hade första UL. Allt gick så fort men uppfattade det som att jag hade några blåsor på varje sida som var ca 11mm i diameter och en större på varje sida som var ca 17mm. Ska tillbaka dag 10. Ska även få ta blodprov på progesteronvärdet dagen innan ET denna gång, inte fått göra det innan. 

Är det nån som har koll på eller kan hänvisa till en bra sida gällande hur mkt äggblåsor växer per dag under stimulering, hur stora de ska vara innan äggplock, vad som anses som en ?låg? respektive ?hög? stimuleringsdos osv. Vet att det inte går att kontrollera något, men ändå nyfiken och vill försöka testa räkna ut när äggplock blir. 

Vid mitt första äggplock så stimulerades jag endast i 8 dagar och med låg dos (Bemfola 150), denna gång (över 1 år senare) så har jag fått en högre startdos (Bemfola 225 första dagarna och sedan 150) och kommer stimuleras fler dagar. 

Har blivit bränd så många gånger på den här resan, så vågar inte hoppas på nått, men såklart att förväntningarna kommer när läkaren säger att det ser bra ut. Denna eviga väntan. 

• Quincey
    LMSM skrev 2025-01-08 18:41:59 följande:
    Hjärta

Å nej!Så feuktansvärt för er att behöva gå igenom detta igen. Så otroligt tungt. 

jag prtade nyligen med en bekant som gått igenom flera ivf och på henne hittade man till slut killer cells efter att man gjort flera utredningar. ( i Australien). har du kollat om det kan vara ngt sånt? Vet att ingen läkare i Sverige säger detta Men det verkar ändå vara en grej. 

annars är det ju just detta som gör att man vill testa embryona så man slipper gå igenom detta gång på gång. Du har npgra kvar i frysen eller hur? Det finns säkert flera normala embryon där. enligt Olga krävs ganska många för att hitta ett normalt över 35. Ge inte upp! 

Ja 💔 Vad innebär killer cells? Nej man kollar ju inget här. Får panik vid tanken på att våra frysta blastocyster kanske också har kromosomfel och att jag kanske slösar ännu ett år på att återföra sjuka embryon 😩

Frågade läkaren om det kunde vara fel på alla blastocyster och det trodde hon inte men hade ju velat höra mer att det inte är möjligt eller något.. Går det inte med dem i frysen måste vi söka oss utomlands där man kan testa. Känner mig så jävla slut efter allt, kommer vara ett vrak den dagen jag får barn om jag får det tillslut.

Hur går det för er? Skulle ni köra på kliniken i Cypern?
  • Quincey
    GrönaLjuslyktan skrev 2025-01-08 19:32:51 följande:
    Åh nej!! Jag funderade på hur det hade gått för dig, för hade inte sett dig skriva något på ett tag. Så otroligt fruktansvärt och orättvist vad ni har gått igenom 😔 Fick själv MA, där graviditeten hade avstannat i v10+5 och fick reda på det på KUB 2 veckor senare, så vet känslan av extrem chock och sorg 💔
    Åh fy fan att den stannade av så sent 💔 Hade du fortfarande symptom då? Jag har fortfarande ömma bröst och stickningar i magen, kommer inte kunna lita på kroppen igen. Har blött så lite så hoppades ändå det skulle vara ok. Men vid förra missfallet så stoppade progesteronet upp blödningen helt och tror det har hänt nu med.

Håller tummarna för bra ägg och blastocyster vid ditt kommande plock! ❤️
  • GrönaLjuslyktan
    Quincey skrev 2025-01-10 12:45:08 följande:
    Åh fy fan att den stannade av så sent 💔 Hade du fortfarande symptom då? Jag har fortfarande ömma bröst och stickningar i magen, kommer inte kunna lita på kroppen igen. Har blött så lite så hoppades ändå det skulle vara ok. Men vid förra missfallet så stoppade progesteronet upp blödningen helt och tror det har hänt nu med.

Håller tummarna för bra ägg och blastocyster vid ditt kommande plock! ❤️

Tack för lyckönskningarna ❤️ 

Kollade mina noteringar nu och jag fick inga symtom förrän i v8, då fick jag ömma bröst och lite illamående och det höll i sig även när graviditeten hade avstannat, vilket också var varför det blev en sån megachock när vi var på KUB och barnmorskan sa att det inte längre fanns ett hjärtslag, den sorgen var brutal. Och sen på det skulle man också tänka på hur det skulle komma ut, som att man inte lidit tillräckligt mycket.

Förstår precis vad du menar, känner också att jag inte längre litar på min kropp.

Vet inte vad jag ska skriva mer än att jag förstår din smärta och hoppas med allt jag har att din återhämtning går bra och att ert guldembryo finns i frysen ❤️
  • LMSM
    Quincey skrev 2025-01-10 12:39:32 följande:
    Ja 💔 Vad innebär killer cells? Nej man kollar ju inget här. Får panik vid tanken på att våra frysta blastocyster kanske också har kromosomfel och att jag kanske slösar ännu ett år på att återföra sjuka embryon 😩

Frågade läkaren om det kunde vara fel på alla blastocyster och det trodde hon inte men hade ju velat höra mer att det inte är möjligt eller något.. Går det inte med dem i frysen måste vi söka oss utomlands där man kan testa. Känner mig så jävla slut efter allt, kommer vara ett vrak den dagen jag får barn om jag får det tillslut.

Hur går det för er? Skulle ni köra på kliniken i Cypern?

Jag vet inte exakt men ngt med typ starkt immunförsvar eller att kroooen angriper sig sjölv skadar äggen så de är onöjligt att följfölja en graviditet. kan leda till upprepade missfall bla Om jag förstått rätt. Detta göra bara privat utomlands också men teor det finns en privatklinik i sthlm. googla natural killed cells och förhöjt immunförsvar eller ngt sånt så bör du få upp info samt ngn klinik i Sthlm. I ditt fall känns det verkligen som om det kan vara värt det. 

enligt Olga tror jag siffrorna är ngt typ 1av 5 eller tom fler som är bra kromosommässigt av alla blastocyster När man är över en viss ålder. vetkligen så värdelöst att inte kunna testa dom innan i sånna här fall! snacka om att bara dra ut på lidandet! Blir så arg när jag tänker på det. Ska man behöva gå igenom detta gång på gång när det men stor sannolikhet skulle kunna gå att förhindra ..
    hur många har ni kvar nu? Du hann inte emd ditt tredje plock nu ?

vi ska göra en gång på olga På Cypern. skulle ha påbörjat nu nästa ägglossning im ca två veckor men känner mig för sttessad efter att ha varit bortrest 6 bveckor och kommit hem till totalt renoveringskaos och inte kunnat bo hemma hehe. Så skjuter nog på det till ägglossningen som kommer efter nästa ca slutet på februari. Jag ska testa nytt sätt för stimulering med start 2-5 dagar efter ägglossningen för att få fler jämna blåsor. Helt nytt så blir intressant.
    känner mig dock lite rädd att Olga bara försöker tjäna pengar. De tjatar om betalning och allt innan man får prata emd behandlande läkare. Så är det ju inte på cvl tror jag betalat in samma dag jag påbörjat stimuleringen. Känner ju ändå hopp om att det ska ske naturligt hemma och då vill jag inte ha betalat in i onödan haha. Vet inte man är ju bara lite mer skeptisk till kliniker utomlands torr jag. I alla fall jag! 

har extremt små förhoppningar för att det ska gå men kan inte ge upp. De kommer stimulera annorlunda och sedan testa böastpcysterna dag fem, sedan väntar man minst en månad med återföring för att libmodern ska vara i toppskick. tror inte det spelar roll i mitt fall då problemet helt klart är att ens få en blastocyst. Jag hoppas dock jag är ett av de mirakel som lyckas på Olga trots flera misslyckad försök innan. 

• Quincey
    GrönaLjuslyktan skrev 2025-01-10 18:55:54 följande:

Tack för lyckönskningarna ❤️ 

Kollade mina noteringar nu och jag fick inga symtom förrän i v8, då fick jag ömma bröst och lite illamående och det höll i sig även när graviditeten hade avstannat, vilket också var varför det blev en sån megachock när vi var på KUB och barnmorskan sa att det inte längre fanns ett hjärtslag, den sorgen var brutal. Och sen på det skulle man också tänka på hur det skulle komma ut, som att man inte lidit tillräckligt mycket.

Förstår precis vad du menar, känner också att jag inte längre litar på min kropp.

Vet inte vad jag ska skriva mer än att jag förstår din smärta och hoppas med allt jag har att din återhämtning går bra och att ert guldembryo finns i frysen ❤️
    Åh fy vad tungt och vilken chock, man tror ju att man ska vänja sig efter alla motgångar men blir bara svårare med tiden. Tack jag hoppas verkligen det ❤️
  • Quincey
    LMSM skrev 2025-01-12 10:32:20 följande:

Jag vet inte exakt men ngt med typ starkt immunförsvar eller att kroooen angriper sig sjölv skadar äggen så de är onöjligt att följfölja en graviditet. kan leda till upprepade missfall bla Om jag förstått rätt. Detta göra bara privat utomlands också men teor det finns en privatklinik i sthlm. googla natural killed cells och förhöjt immunförsvar eller ngt sånt så bör du få upp info samt ngn klinik i Sthlm. I ditt fall känns det verkligen som om det kan vara värt det. 

enligt Olga tror jag siffrorna är ngt typ 1av 5 eller tom fler som är bra kromosommässigt av alla blastocyster När man är över en viss ålder. vetkligen så värdelöst att inte kunna testa dom innan i sånna här fall! snacka om att bara dra ut på lidandet! Blir så arg när jag tänker på det. Ska man behöva gå igenom detta gång på gång när det men stor sannolikhet skulle kunna gå att förhindra ..
    hur många har ni kvar nu? Du hann inte emd ditt tredje plock nu ?

vi ska göra en gång på olga På Cypern. skulle ha påbörjat nu nästa ägglossning im ca två veckor men känner mig för sttessad efter att ha varit bortrest 6 bveckor och kommit hem till totalt renoveringskaos och inte kunnat bo hemma hehe. Så skjuter nog på det till ägglossningen som kommer efter nästa ca slutet på februari. Jag ska testa nytt sätt för stimulering med start 2-5 dagar efter ägglossningen för att få fler jämna blåsor. Helt nytt så blir intressant.
    känner mig dock lite rädd att Olga bara försöker tjäna pengar. De tjatar om betalning och allt innan man får prata emd behandlande läkare. Så är det ju inte på cvl tror jag betalat in samma dag jag påbörjat stimuleringen. Känner ju ändå hopp om att det ska ske naturligt hemma och då vill jag inte ha betalat in i onödan haha. Vet inte man är ju bara lite mer skeptisk till kliniker utomlands torr jag. I alla fall jag! 

har extremt små förhoppningar för att det ska gå men kan inte ge upp. De kommer stimulera annorlunda och sedan testa böastpcysterna dag fem, sedan väntar man minst en månad med återföring för att libmodern ska vara i toppskick. tror inte det spelar roll i mitt fall då problemet helt klart är att ens få en blastocyst. Jag hoppas dock jag är ett av de mirakel som lyckas på Olga trots flera misslyckad försök innan. 

Googlade nu och verkar vara samma som NK-celler, vet att det går att kolla på Fertilitetplus. Har inte kommit upp alls att det skulle kunna vara mitt immunförsvar, läkaren sa nu senast att jag inte verkar ha så bra äggkvalitet. Samtidigt har jag läst att tidiga missfall ofta kan bero på DNA-skador i spermien men det verkar som att skulden alltid hamnar på äggen som dessutom inte kan utredas.

1 av 5 är så sjukt få speciellt när man kämpar som en dåre för att få blastocyster. Vi har 5 i frysen nu, de flesta är från dag 6. Vi gjorde vårt tredje plock i november, fick bara en 3BB blastocyst så inget till frysen den gången. Önskar jag hade väntat längre med plock. Äggen var få och långsamma jämfört med tidigare. 

Ska bli så intressant att följa hur det går! Tror det är bra med ny klinik och en ny start. Jag fick ju inga blastocyster förrän vi bytte klinik och då var det med samma dos och allt som tidigare så tror verkligen det kan göra skillnad. Nej haha betalade också samma dag på cv. hur länge gäller kontraktet? Om det är 18 mån kan ni alltid göra försöket till nästa barn, om ni skulle lyckas på egen hand? Ska ni köra med babygaranti nu? Förstår att det inte känns så kul om de tjatar om betalning redan, men kanske är många som hoppar av..?

Tänker att man kan väl inte ha problem med allt så hoppas resten går smidigt när ni väl fått blastocyster!

• Macbookpro

planerar FET nu på fredag. Fungerar inte detta denna gång så blir det ett nytt plock. Händer det så kommer jag vilja ta nya prover så att inget annat Uppenbart är fel.

Vi båda är ju fortfarande fortfarande ganska unga och min mans spermier var ändå ok (Även om det hade kunnat Röra sig Bättre). 

• LMSM
    Quincey skrev 2025-01-12 17:59:19 följande:

Googlade nu och verkar vara samma som NK-celler, vet att det går att kolla på Fertilitetplus. Har inte kommit upp alls att det skulle kunna vara mitt immunförsvar, läkaren sa nu senast att jag inte verkar ha så bra äggkvalitet. Samtidigt har jag läst att tidiga missfall ofta kan bero på DNA-skador i spermien men det verkar som att skulden alltid hamnar på äggen som dessutom inte kan utredas.

1 av 5 är så sjukt få speciellt när man kämpar som en dåre för att få blastocyster. Vi har 5 i frysen nu, de flesta är från dag 6. Vi gjorde vårt tredje plock i november, fick bara en 3BB blastocyst så inget till frysen den gången. Önskar jag hade väntat längre med plock. Äggen var få och långsamma jämfört med tidigare. 

Ska bli så intressant att följa hur det går! Tror det är bra med ny klinik och en ny start. Jag fick ju inga blastocyster förrän vi bytte klinik och då var det med samma dos och allt som tidigare så tror verkligen det kan göra skillnad. Nej haha betalade också samma dag på cv. hur länge gäller kontraktet? Om det är 18 mån kan ni alltid göra försöket till nästa barn, om ni skulle lyckas på egen hand? Ska ni köra med babygaranti nu? Förstår att det inte känns så kul om de tjatar om betalning redan, men kanske är många som hoppar av..?

Tänker att man kan väl inte ha problem med allt så hoppas resten går smidigt när ni väl fått blastocyster!

Ja det stänger. nog NK celler = natural killer cells. Jag förstår att det inte kommit upp men i ditt fall kanske det ändå kan vara värt att kontakta fertilitetsplus. 
    Jag frågade min vän som då hade en vän som testat bli behandlad för detta och som sedan lyckats två gånger om hon brukade vara sjuk och hon sa att hon var sjuk och att det inte alltid fanns några symtom på att man har NK utan att man måste testa för det och sedan behandlas. Sen förstår jag såklart att det känns övermäktigt och kostar såklart en del men kanske kan vara värt det. 

Önskar verkligen att du fick testa dina embryon. Dålig kvalitet låter så konstigt, du har ju helt klart lyckats få bra antal blatocyster de senaste tre rundorna på CvL. Sedan är det ju ngt kromosommässigt eller med NK celler som då gör så de fäster men blir missfall. 6 stycken kvar är ju så bra och om man ska tro Olgas statistik så finns det ju ngt bra där men  det gäller bara att välja rätt. Sen är det en alldeles för tung onödig process att behöva återföra blastocyster som ändå leder till missfall men vad han man för val här i Sverige. Någonstans där finns ett bra embryo!

Jag läste om någon influenser nyligen som gjort  iver och fått missfall men som nu är gravid och verkar få behålla det efter att ha fått behandling mot NK celler. 

ja 1 av 5 låter lite minns inte exakt vad de sa men det var definitivt några blastoxyster som krävdes för att hitta ett enda bra. Därför de testar för att undvika att behöva gå igenom detta gång på gång och spara tid. 

Jag vet du var verkligen ett hopp för mig men vi bör också till CvL och fhar fortfarande inte lyckats få en enda blaso trots 79 ägg ut. Helt förkrossande bryter ihop varje dag haha. Hoppas verkligen det sker ett mirakel. 
    Olga har även rekommenderat oss att ta Mys insotol båda två trots att jag långt ifrån har PCOS. 

Jag vet faktiskt inte hur långt kontrokater räcker har inte riktig orkat läsa igenom det får nog ta och göra det hehe. Vi valde att inte köpa paketpris med 4 försök och garanti med egna ägg trots att vi nöev erbjudna det. För det första så  orkar jag verkligen inte 4 gånger till och dessutom så finns det en hel den kryphål för kliniken så de kommer aldrig någonsin behöva betala tillbaka en krona ändå. Tyckte det lät lite för bra för att vara sant hehe. 

testar en gång och om resultatet skulle vara otroligt mkt bättre än innan med flera blastocyster så kommer vi såklart testa en gång till på Olga. Men det tar vi då. 

Om man verkligen funderar. oskyddat sex sedan jag var typ 20 år (korkat jag vet men eftersom det aldrig hända ngt förstod jag att ngt var fel) , idag 36 snart 37 i april. Tre olika pojkvänner sen dess varav två har fått barn med andra idag. 
    7 ivfer med 79 ägg ut och 38 39 befruktade utan en enda böastocyst. Ngt är ju extremt fel på äggen eftersom de inte har att göra med att äggen inte blir befruktade. Det är egentligen dags för donation så ett paket känns helt orimligt nu. 
  • GrönaLjuslyktan
    Macbookpro skrev 2025-01-12 22:23:25 följande:

planerar FET nu på fredag. Fungerar inte detta denna gång så blir det ett nytt plock. Händer det så kommer jag vilja ta nya prover så att inget annat Uppenbart är fel.

Vi båda är ju fortfarande fortfarande ganska unga och min mans spermier var ändå ok (Även om det hade kunnat Röra sig Bättre). 

Spännande med FET på fredag! Hoppas detta är gången!! ❤️

Ska också förhoppningsvis göra ET ungefär samtidigt, men för egen del så har jag redan tappat hoppet och är ledsen över att det inte kommer bli några bra resultat från äggplock / ET. Hoppas dock att jag motbevisas! 
  • Mathilda88
    Macbookpro skrev 2025-01-12 22:23:25 följande:

Lycka till!! ❤️
    GrönaLjuslyktan skrev 2025-01-13 20:31:04 följande:
    Spännande med FET på fredag! Hoppas detta är gången!! ❤️

Ska också förhoppningsvis göra ET ungefär samtidigt, men för egen del så har jag redan tappat hoppet och är ledsen över att det inte kommer bli några bra resultat från äggplock / ET. Hoppas dock att jag motbevisas! 

Håller alla tummar och tår för er med! ❤️
  • Mathilda88

Grattis till mig. Upptäckt nu vid kl.21 brun blödning i bindan. Har ju redan oroat mig lite för utomkveds, detta gjorde det bara värre utöver oro för missfall med nu.. 😭

• Macbookpro
    Mathilda88 skrev 2025-01-13 21:06:08 följande:

Grattis till mig. Upptäckt nu vid kl.21 brun blödning i bindan. Har ju redan oroat mig lite för utomkveds, detta gjorde det bara värre utöver oro för missfall med nu.. 😭

Ååh nej!!! uppdatera hur det går 😭❤️
  • Mathilda88
    Macbookpro skrev 2025-01-14 03:20:24 följande:
    Ååh nej!!! uppdatera hur det går 😭❤️
    Sitter på gynakuten nu - alltför bekant med dessa lokaler.. Kan inte minnas hur många gånger jag varit här sen vår IVF-resa började för två år sedan. Har pratat med sjuksköterska och lämnat prover. Väntar nu svar på dom och sen betittas av läkare.. 
Svar på tråden Vi som startar IVF 2023