Macbookpro skrev 2024-12-28 16:25:06 följande:
Jag har inte PCOS men jag höll ju på med alla sprutor För ett par cyklar sedan. Kan ju fortfarande fortfarande vara påverkad av det. Vi får se sen när jag får mens.
Vad hände med dig då då? :) Har du precis gjort en återinföring Eller försöker ni naturligt Denna cykel? När har du BIM?
Min senaste återföring var i mars 2024, men fick MA i maj och har sen dess försökt naturligt pga utredningar och ledigheter. Hade såklart hoppats på att jag skulle bli gravid naturligt under den här perioden, men nu när det inte hänt så hoppas vi jättemycket på vår nästa IVF runda, vi har inget i frysen, så tanken är nytt äggplock och återföring i januari. Brukar ha regelbunden cykel, så brukar veta vad min BIM är, men den här cykeln har varit väldigt märklig, fick positivt LH-test några dagar senare än vanligt och tempen höjdes inte förrän 4 dagar efter det positiva LH-testet. Har varit förkyld nyligen och gjorde en hysteroskopi förra cykeln som kanske kan vara förklaringen, men osäker. Har någon som tempar varit med om att höjningen kommer flera dagar efter att man tror att man haft ägglossning?
Det kan bli så att mensen dyker upp första dagen på 2025 och att jag sätter igång med sprutor 2 januari! Om nån annan också ska starta upp ny stimulering eller FET snart, håll oss uppdaterade <3