Mathilda88 skrev 2024-11-13 12:49:21 följande:
Ja alla de där extra testerna och undersökningarna fick mig till att ge upp, tid, hitta och kostnad - men jag är helt enkelt så slutkörd efter allt hittills så har ingen kraft kvar till det med. Samma med Cypern. Plus att det tar så lång tid vilket jag kände mig färdig med.. Heja dig om du orkar! ❤️
Jag vet precis vad du menar, ör helt jäkla slut och allt detta utomlands känns övermäktigt.Stor anledning till att jag valde Cvl redan förra året och inte gick vidare med Olga då. Jag önskar dock nu i efterhand att jag valt Olga redan då då jag faktiskt hade en hel del kvar i mig jämfört med nu. Att ens hitta en gynekolog och ens orka läsa mejlet med alla tester de vill ha och förstå hur en behandling och kontroller ska gå till från Sverige gör mig helt matt haha.
Igår berättade min partner att hans brors flickvän skulle göra kejsarsnitt idag. Bröt ihop helt och har int sovit någonting och idag vill jag bara gråta. Känner mig hemsk som inte ens kan känna lite lite glädje för dom men är så jävla ledsen och arg för min egen skull att det tar över allt annat. Skäms men det är så här jag känner. De hade inte ens träffats när vi gjorde vår första ivf. Känner att de inte förtjänar detta de försökte inte ens. Är bara så arg och ledsen och samtidigt vet jag att dt här är helt sjukt att känna...
orkar inte med hela dt här helvetet längre så trött på det här alltså haha Livet var så härligt innan.
Är det dags för din donation snart?:) så spännande!