TheC123 skrev 2024-11-18 13:47:56 följande:
Hej alla kämpar,
jag har tidigare varit aktiv i tråden när jag började IVF resan i juni 2023, men på senaste tiden bara följt.
jag och min sambo har försökt få barn i snart 3 år. 3 IVF som resulterat i totalt 5 blast och 4 hittills insättningar, varav 1 inte fäste, 2 & 3 MA och nu 4e som inte fäst (dag 7 idag) Och ett väldigt negativt tidigt test.
mina förra har jag haft symtom och fått positiv vid detta laget så nu tänkte jag sluta med proggisarna för att få mens så fort som möjligt..
fan för denna resa.. hur ska man orka kämpa?.. 7 st vänner/bekanta är gravida samtidigt, helt spontant, direkt efter att de tagit ut spiralen. Fan vad jag bara hatar just nu, är så otroligt trött på gravid-besked gång på gång..
ville mest bara skriva av mig inför er som fattar, förlåt för negativt inlägg, men känner mig så arg, besviken och förtvivlad.
Sluta inte än! Läste så sent som idag en som testade negativt ända fram till rd 11 innan hon fick posititvt, starkt då dessutom! Så ge det dom dagarna, oavsett tidigare resultat, varje gång kan variera ❤️
Förstår precis vad du menar.. 3,5 års försök, 5 IVFer sen maj -23 och nu gått vidare till dubbeldonation. Som inte heller vill sig.. Fem vänner väntar barn i januari och februari och jag bara hoppas hinna bli gravid innan..! Du är välkommen att skriva av dig, man behöver det. ❤️