Mathilda88 skrev 2024-11-19 15:20:14 följande:
Sluta inte än! Läste så sent som idag en som testade negativt ända fram till rd 11 innan hon fick posititvt, starkt då dessutom! Så ge det dom dagarna, oavsett tidigare resultat, varje gång kan variera ❤️
Förstår precis vad du menar.. 3,5 års försök, 5 IVFer sen maj -23 och nu gått vidare till dubbeldonation. Som inte heller vill sig.. Fem vänner väntar barn i januari och februari och jag bara hoppas hinna bli gravid innan..! Du är välkommen att skriva av dig, man behöver det. ❤️
Gulle dig! Tack för peppen 🙏 fick min mens igår.. så det är kört för denna gången..
alltså åååh vad jag känner igen mig i det där! Mina två bästa vänner föder i februari och de enda jag har tänkt är att snälla kan jag bara få bli gravid innan, så känns det inte lika jobbigt.
nu har vi bara 1 kvar i frysen av våra 3 IVFer som jag tänker sätta in nu i nästa cykel om det går som planerat. Efter den blir det inget ägguttag förens slutet av januari och sen behöver jag vänta 2 månader på insättning.. blir alltid överstimulerad. Den här jäkla väntan tar ju kål på en, känns som de enda man gör är att vänta medan mållinjen flyttas fram konstant?!
Har som sagt följt tråden mer el mindre sedan start och Mathilda du måste fa vara den starkaste personen jag vet. Alla motgångar du gått igenom med missfall, misslyckade IVf cykler, din sambo och nu ska det även vara motgång med donator?! Men du håller modet uppe och fortsätter kämpa varje gång. Det inspirerar mig att fortsätta! Det kommer bli din tur, det är jag helt säker på, du kommer ju inte ge dig fören det sker, eller hur? Så då måste de ju ske förr eller senare.
förstå hur starka vi kommer bli efter detta. Det måste ju finnas en mening med allt kämpande.. så väljer jag att tänka iaf idag :)
tills dess får vi iaf dricka vin och snusa i mitt fall, de är ju posititv 💪😅