Awesomeginger skrev 2025-01-06 07:05:37 följande:
Grattis Mathilda!! Du är en sån jäkla kämpe, detta plus är det du som åstadkommit! Blir så himla glad för din skull!!
2025 händer det ❤️❤️
Stort tack! ❤️❤️
LMSM skrev 2025-01-06 10:57:02 följande:
wow!!! Stort stort stort mega grattis! Som du kmäpat för det här och varit så sjukt stark! jag förstår att det kanske kan kännas läskigt ångest osv men det är nog helt naturligt. Jag tycker du är en förebild och jag hoppas jag kan bli lite mer som du snart!
Tack så hemskt mycket!! ❤️❤️ Du är så himla stark du med! ❤️
Sola13 skrev 2025-01-06 11:38:50 följande:
Yay!! STORT grattis!!! ❤️ så fantastiskt! om jag hade varit i den sitsen hade jag nog försökt få det tidiga ultraljudet innan då åker iväg, i vecka 8 någon gång, sen är du ju hemma igen innan det är dags för kub 🥰
Tack så jättemycket! ❤️❤️ Ja jag ska nog göra så ❤️ En i vecka 5/6 för att se positionen och en i vecka 8 för hjärtat innan avfärd låter väl rimligt? Eller tänker jag rätt?
BaeA skrev 2025-01-06 11:43:32 följande:
Mathilda, nu vänder det!!!! stort stort grattis, vad glad jag blir som du kämpat och vänt ut och in på allt! håller alla tummar och tår att det går hela vägen nu ❤️
Tack så hemskt mycket! ❤️❤️ Ja bara ni är medvetna om hur mkt man vänt ut och in på sig själv, sökt kunskap, testat en massa grejer och lusläst saker för att kunna nå hit en dag.. ❤️❤️
SierraLeone skrev 2025-01-06 21:52:10 följande:
Grattis Mathilda! Efter allt kämpande är du i mål!
Stort tack! ❤️❤️ Åh så långt vågar jag inte tänka än,❤️ var på samma punkt i somras och det var ett utomkveds, så har en del oro för att det ska ha hänt igen. Men har iallafall blivit gravid vilket jag är otroligt tacksam för! ❤️ Så hoppas vi det räcker hela vägen ❤️🙏