Noelani skrev 2023-07-26 15:06:38 följande:
Så sant, jag behöver nog bara höra det från någon annan än mig själv! TACK!
Så klen man är i detta som går från världens mest positiva och starka till en våt fläck på fem röda haha
Någon som vet vad som gör att vissa testar positivt senare än andra dvs s.k låghormonare? Hur vet man att man är en sån?
Heej!
Tror vi alla förstår exakt dina känslor och det är ju inte så konstigt att du känner som du gör just nu när du är så nära att få svar på om du behöver börja om igen, men du kommer få upp energin igen, tar bara ett tag :)
Jag visste inte att jag hade lågt hcg värde förrän de tog regelbundna blodprover på mig ökningen skedde i den takten det skulle, men själva värdete var lågt.
Exempel, i vecka 4 kanske man ska ligga på mellan 500-10000, jag låg på 500. sen ökar det varannan dag, så jag låg på 2000 när man normalt skulle ligga mellan 1000-50000.
Därför inget att rekommendera att hålla på och jämföra, man blir bara orolig, alla är så olika, därför clearclue veckoindikator kan vara så extremt missvisande och få en att bli väldigt orolig. Det är nog viktigt att man väntar till TD innan man gör tester, finns en anledning :) <3