Noelani skrev 2023-07-26 09:39:33 följande:
Bra info!
Vi måste alltid göra ett första VUL för att se att allt ser ok ut innan vi får köra igång.
Vet du hur stor chansen är att testa negativt på bim-2 och sen ändå få positivt på bim? Känns ändock som väldigt låg...
Jag gjorde bara VUL inför första gången och sedan den då vi körde direkt.
men våran enda orsak till ivf har ju varit pga ålder, har inte varit någon annan fysisk påv tex blockerade äggledare, cystor osv?
jag har hela tiden hamnat i min naturliga menscykel igen och den har inte rubbats alls pga ivf? den enda rubbningen var som sagt att jag har blött mycket vissa gånger vilket gjort att jag själv känt att kroppen behöver vila?
nej jag vet inte hur vanligt det är, men jag tror testdag 14 dgr efter ET är kortaste tiden så du kan nog absolut testa plus på testdag?
de ggr jag testat minus har det varit minus, nu när jag testade plus så var det ruv 11, men då hade jag ju redan gett upp, vet faktiskt inte om jag hade testat positivt tidigare om jag testat? det var dock ett ganska tydligt streck så hade nog kunnat testa någon/ några dagar tidigare? men det där är nog jätte individuellt?
jag fortsätter hålla tummarna för dig/ er❤️
har du några känningar?
ge inte upp❤️