• Anonym (Ester)

Svarar ni upptagna män?

Jag skulle vara väldigt tacksam för andra kvinnors erfarenheter!

Det finns upptagna män som kontaktar en på dejtsidorna. Är det vanligt har någon här också varit med om det? 

Jag undrar om de får napp? Brukar ni andra kvinnor intressera sig för dem?

Det kanske är mest om man inte söker något seriöst utan mer sex men det trodde jag inte att de flesta kvinnor har de motiven när de söker?

Men någonstans måste det väl ändå funka för dessa män annars hade de väl inte varit där?

• Svar på tråden Svarar ni upptagna män?
  • Anonym (Ester)
    Anonym (Fresterska) skrev 2022-12-19 16:14:22 följande:

Kan bara tala för mig själv. Men visst, det går verkligen inte att komma ifrån att jag attraheras otroligt mycket av tanken att få en väletablerad, snygg, och helst framgångsrik familjefar på fall.

Att få honom att tråna efter mig, vilja ha sex med mig. Så mycket att han till slut gör allt för det. 

Jämför det med att ragga upp en medelmåtta på krogen som just är på krogen på grund av att han inte lyckats bygga upp någon familj. Eller så är han bara en krograggare som vill ha ett skjut. Det höjer inte kåthetsgraden hos mig ett dugg. Hjälper inte hur snygg han än är.

Jag kan inte hjälpa det men för mig är det en plusfaktor när jag ligger med en upptagen man. Men jag vill inte bilda familj med honom.

Till slut gör allt? Vad kräver du då från honom?
  • Anonym (Ester)
    Anonym (Ester) skrev 2022-12-19 16:51:39 följande:
    Lämna sin fru? Hugga av sig ett finger? Pengar? Bygga en friggebod? Resa ett cirkustält? Gå på lina? Hoppa bungee? Vad ska han vara beredd att göra för att få ha sex med dig?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (DD) skrev 2022-12-19 11:45:17 följande:
    Inte samma. Om en kvinna är singel är det för att hon inte har träffat rätt.
    Om en man är singel så är det för att det är fel på honom.
    Jaha det är du...
  • Anonym (Ja)
    Anonym (DD) skrev 2022-12-19 11:45:17 följande:
    Inte samma. Om en kvinna är singel är det för att hon inte har träffat rätt.
    Om en man är singel så är det för att det är fel på honom.
    Det är alltså fel på dig eftersom du är singel. Dubbelfel eftersom du inte haft ett förhållande...
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Fresterska) skrev 2022-12-19 16:14:22 följande:

Kan bara tala för mig själv. Men visst, det går verkligen inte att komma ifrån att jag attraheras otroligt mycket av tanken att få en väletablerad, snygg, och helst framgångsrik familjefar på fall.

Att få honom att tråna efter mig, vilja ha sex med mig. Så mycket att han till slut gör allt för det. 

Jämför det med att ragga upp en medelmåtta på krogen som just är på krogen på grund av att han inte lyckats bygga upp någon familj. Eller så är han bara en krograggare som vill ha ett skjut. Det höjer inte kåthetsgraden hos mig ett dugg. Hjälper inte hur snygg han än är.

Jag kan inte hjälpa det men för mig är det en plusfaktor när jag ligger med en upptagen man. Men jag vill inte bilda familj med honom.

+ 1  

Just så, du vet verkligen hur man sätter ord på saker och ting du. Tack till dig, instämmer till fullo.  
  • Anonym (Fresterska)
    Anonym (Ester) skrev 2022-12-19 16:51:39 följande:
    Han riskerar ju hela sin sociala status och familj genom att ligga med mig. Det är ganska mycket. Och det är så jävla hett! 
  • Anonym (Ester)
    Anonym (Fresterska) skrev 2022-12-20 11:21:06 följande:
    Han riskerar ju hela sin sociala status och familj genom att ligga med mig. Det är ganska mycket. Och det är så jävla hett! 
    Men vadå ?till slut gör han allt för att få ha sex med mig?.  ?   Tråden handlar ju om gifta män som på dejtingsajter kontaktar kvinnor för sex. Redan där är de ju beredda att ?riskera sin sociala status och familj? , för de hade väl hoppats på att få napp hos någon kvinna, och genomföra detta. Så vad menar du med ?till slut? ?  
  • Anonym (avlägsen beundrare)

Om jag letar efter någon som verkligen är tillgänglig och vill träffa någon för sex eller relation ignorerar jag helt gifta män, men ibland kan jag nöja mig med lite chattande  om det uppstår kemi i kontakten. Det kan vara kul förströelse och skapa lite spänning och kåthet i tillvaron. Haft några riktigt härliga kontakter med gifta män faktiskt ibland under längre tid då båda varit i relationer.

• Anonym (Ester)

Varför är det OK med en chatt med spänning och kemi men inte att träffa männen?

Anonym (avlägsen beundrare) skrev 2022-12-20 20:06:39 följande:

Om jag letar efter någon som verkligen är tillgänglig och vill träffa någon för sex eller relation ignorerar jag helt gifta män, men ibland kan jag nöja mig med lite chattande  om det uppstår kemi i kontakten. Det kan vara kul förströelse och skapa lite spänning och kåthet i tillvaron. Haft några riktigt härliga kontakter med gifta män faktiskt ibland under längre tid då båda varit i relationer.

• Anonym (avlägsen beundrare)
    Anonym (Ester) skrev 2022-12-20 20:23:11 följande:

Varför är det OK med en chatt med spänning och kemi men inte att träffa männen?

Jo, för ibland är jag inte ute efter mer än lite spänning och tillfällig bekräftelse. Har inget sug att träffa nån irl eller ha sex. Kanske redan har partner eller bara inte lust.
Svar på tråden Svarar ni upptagna män?