• Anonym (Ester)

Svarar ni upptagna män?

Jag skulle vara väldigt tacksam för andra kvinnors erfarenheter!

Det finns upptagna män som kontaktar en på dejtsidorna. Är det vanligt har någon här också varit med om det? 

Jag undrar om de får napp? Brukar ni andra kvinnor intressera sig för dem?

Det kanske är mest om man inte söker något seriöst utan mer sex men det trodde jag inte att de flesta kvinnor har de motiven när de söker?

Men någonstans måste det väl ändå funka för dessa män annars hade de väl inte varit där?

• Svar på tråden Svarar ni upptagna män?
  • Anonym (Ester)
    Anonym (Stina) skrev 2022-12-18 09:57:24 följande:

Anledningen till att gifta män är mer eftertraktade är att dom är bättre och därmed redan valda av någon. Dessutom kan man addera på en följa john princip som finns hos kvinnor, även när det gäller män.

Till sist finns det även många kvinnor som verkligen uppskattar bekräftelsen det ger att få en gift man i gungning.

Aha! Men av de som kontaktat mig har inte varit så kul faktiskt och inte svårt att förstå att de inte får sex hemma. 
  • Anonym (KL)

Anledningen till att gifta män är mer eftertraktade är att dom är bättre och därmed redan valda av någon. Dessutom kan man addera på en följa john princip som finns hos kvinnor, även när det gäller män.

Till sist finns det även många kvinnor som verkligen uppskattar bekräftelsen det ger att få en gift man i gungning.

Kvinnor vill ha det som andra kvinnor har.
    Om en man är singel så måste det vara något fel på honom.
  • Anonym (Ester)
    Anonym (KL) skrev 2022-12-18 12:12:42 följande:
    Kvinnor vill ha det som andra kvinnor har.
    Om en man är singel så måste det vara något fel på honom.
    Men det där tanken kollapsar ju lite, när man förstår att kvinnan därhemma inte vill ha honom.
  • Anonym (KL)
    Anonym (Ester) skrev 2022-12-18 12:17:51 följande:
    Men det där tanken kollapsar ju lite, när man förstår att kvinnan därhemma inte vill ha honom.
    Han är ändå bättre än singelmannen. Någon har valt den gifta mannen. Singelmannen är det ingen som väljer.
  • Anonym (Oj)

Kvinnor vill ha otrogna män? Där ser man. 
  • Anonym (Ester)
    Anonym (KL) skrev 2022-12-18 12:21:21 följande:
    Han är ändå bättre än singelmannen. Någon har valt den gifta mannen. Singelmannen är det ingen som väljer.
    Men det där är ju inte sant och det tror jag också att du förstår. Eller det förekommer inte att singlar väljer varandra och bygger en relation tillsammans? Haha!
  • Anonym (Nope)
    Anonym (KL) skrev 2022-12-18 12:21:21 följande:
    Kan det vara så enkelt att vissa eviga singelmän inte vet hur de ska tala (och flörta) med kvinnor helt enkelt?
    Vissa män har listat ut hur man gör, andra inte...
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Nope) skrev 2022-12-18 13:53:27 följande:
    Kan det vara så enkelt att vissa eviga singelmän inte vet hur de ska tala (och flörta) med kvinnor helt enkelt?
    Vissa män har listat ut hur man gör, andra inte...
    Så kan det absolut vara. Oavsett så är det på plussidan för den mannen som haft relationer och minus för den eviga singelkillen. Vad som är hönan och vad som är ägget spelar inte så stor roll i den här tråden, 

Summan av kardemumman är att kvinnor och män som lever i förhållanden eller haft förhållanden tidigare är mer benägna att mötas och bli attraherade av varandra.
  • Anonym (Aldrigmedvetet)

Om jag på förhand vet att någon är upptagen så kommer jag inte besvara dennes närmanden. Skulle aldrig medvetet vilja vara en del av något som kommer såra en annan människa (tänker då på dennes respektive). Håller med det som många redan har skrivit i tråden, finns gott om fina singelmän och singelkvinnor så jag behöver inte stoppa händerna i någon annans kakburk.

• Anonym (DD)
    Anonym (Aldrigmedvetet) skrev 2022-12-19 10:35:36 följande:

Om jag på förhand vet att någon är upptagen så kommer jag inte besvara dennes närmanden. Skulle aldrig medvetet vilja vara en del av något som kommer såra en annan människa (tänker då på dennes respektive). Håller med det som många redan har skrivit i tråden, finns gott om fina singelmän och singelkvinnor så jag behöver inte stoppa händerna i någon annans kakburk.

Finns ofta anledningar till varför män är singlar.
Svar på tråden Svarar ni upptagna män?