• Anonym (Ester)

Svarar ni upptagna män?

Jag skulle vara väldigt tacksam för andra kvinnors erfarenheter!

Det finns upptagna män som kontaktar en på dejtsidorna. Är det vanligt har någon här också varit med om det? 

Jag undrar om de får napp? Brukar ni andra kvinnor intressera sig för dem?

Det kanske är mest om man inte söker något seriöst utan mer sex men det trodde jag inte att de flesta kvinnor har de motiven när de söker?

Men någonstans måste det väl ändå funka för dessa män annars hade de väl inte varit där?

• Svar på tråden Svarar ni upptagna män?
  • Anonym (Ester)
    Anonym (DD) skrev 2022-12-19 10:40:39 följande:
    Finns ofta anledningar till varför män är singlar.
    Ja, de kanske till slut tröttnade på att det aldrig blir något sex med frun.
  • Anonym (Aldrigmedvetet)
    Anonym (DD) skrev 2022-12-19 10:40:39 följande:
    Finns ofta anledningar till varför män är singlar.
    Vilka anledningar syftar du till nu? Oavsett så gör inte det att jag kommer gå efter någon annan människas smulor. 
  • Anonym (DD)
    Anonym (Aldrigmedvetet) skrev 2022-12-19 11:07:34 följande:
    Vilka anledningar syftar du till nu? Oavsett så gör inte det att jag kommer gå efter någon annan människas smulor. 
    Hur många anledningar som helst.
    Anonym (DD) skrev 2022-12-19 11:11:15 följande:
    Hur många anledningar som helst.
    Ja men då är det ju så generellt att det även kan appliceras på alla singelkvinnor. Men jag förstår inte riktigt,  menar du att det skulle vara ok att gå ihop sig med gifta personer pga dessa anledningar? 
  • Anonym (DD)
    Anonym (Aldrigmedvetet) skrev 2022-12-19 11:18:02 följande:
    Ja men då är det ju så generellt att det även kan appliceras på alla singelkvinnor. Men jag förstår inte riktigt,  menar du att det skulle vara ok att gå ihop sig med gifta personer pga dessa anledningar? 
    Inte samma. Om en kvinna är singel är det för att hon inte har träffat rätt.
    Om en man är singel så är det för att det är fel på honom.
    Anonym (DD) skrev 2022-12-19 11:45:17 följande:
    Inte samma. Om en kvinna är singel är det för att hon inte har träffat rätt.
    Om en man är singel så är det för att det är fel på honom.
    Nej, det håller jag verkligen inte med om, det är inte automatiskt fel på någon bara för att den är singel oavsett kön. Blir dock nyfiken, är det din åsikt att det är på detta sätt eller skriver du vad du tror andra/kvinnor tycker?
  • Anonym (DD)
    Anonym (Aldrigmedvetet) skrev 2022-12-19 11:59:14 följande:
    Nej, det håller jag verkligen inte med om, det är inte automatiskt fel på någon bara för att den är singel oavsett kön. Blir dock nyfiken, är det din åsikt att det är på detta sätt eller skriver du vad du tror andra/kvinnor tycker?
    Jag tror det kan vara så att även män inte hittat rätt.
    Men kvinnor säger ofta att män är singlar för att det är något fel på dom. 
  • Anonym (Ester)
    Anonym (Aldrigmedvetet) skrev 2022-12-19 11:07:34 följande:
    Vad är en annans smulor? En singelman som någon annan haft ett förhållande med? Är det bättre om det var han som slutade förhållande?
    Anonym (Ester) skrev 2022-12-19 12:19:01 följande:
    Vad är en annans smulor? En singelman som någon annan haft ett förhållande med? Är det bättre om det var han som slutade förhållande?
    Nej, menade det mer som en skämtsam härledning till att jag kallade att gå efter gifta som att pilla i någon annans kakburk...Så smulorna  som jag inte är intresserad av är gifta som försöker ha kul vid sidan omGlad
  • Anonym (Fresterska)

Kan bara tala för mig själv. Men visst, det går verkligen inte att komma ifrån att jag attraheras otroligt mycket av tanken att få en väletablerad, snygg, och helst framgångsrik familjefar på fall.

Att få honom att tråna efter mig, vilja ha sex med mig. Så mycket att han till slut gör allt för det. 

Jämför det med att ragga upp en medelmåtta på krogen som just är på krogen på grund av att han inte lyckats bygga upp någon familj. Eller så är han bara en krograggare som vill ha ett skjut. Det höjer inte kåthetsgraden hos mig ett dugg. Hjälper inte hur snygg han än är.

Jag kan inte hjälpa det men för mig är det en plusfaktor när jag ligger med en upptagen man. Men jag vill inte bilda familj med honom.

Svar på tråden Svarar ni upptagna män?