Inlägg från: Anonym (DD) |Visa alla inlägg
  • Anonym (DD)

Svarar ni upptagna män?

Anonym (Aldrigmedvetet) skrev 2022-12-19 10:35:36 följande:

Om jag på förhand vet att någon är upptagen så kommer jag inte besvara dennes närmanden. Skulle aldrig medvetet vilja vara en del av något som kommer såra en annan människa (tänker då på dennes respektive). Håller med det som många redan har skrivit i tråden, finns gott om fina singelmän och singelkvinnor så jag behöver inte stoppa händerna i någon annans kakburk.

Finns ofta anledningar till varför män är singlar.
  • Anonym (DD)
    Anonym (Aldrigmedvetet) skrev 2022-12-19 11:07:34 följande:
    Vilka anledningar syftar du till nu? Oavsett så gör inte det att jag kommer gå efter någon annan människas smulor. 
    Hur många anledningar som helst.
  • Anonym (DD)
    Anonym (Aldrigmedvetet) skrev 2022-12-19 11:18:02 följande:
    Ja men då är det ju så generellt att det även kan appliceras på alla singelkvinnor. Men jag förstår inte riktigt,  menar du att det skulle vara ok att gå ihop sig med gifta personer pga dessa anledningar? 
    Inte samma. Om en kvinna är singel är det för att hon inte har träffat rätt.
    Om en man är singel så är det för att det är fel på honom.
  • Anonym (DD)
    Anonym (Aldrigmedvetet) skrev 2022-12-19 11:59:14 följande:
    Nej, det håller jag verkligen inte med om, det är inte automatiskt fel på någon bara för att den är singel oavsett kön. Blir dock nyfiken, är det din åsikt att det är på detta sätt eller skriver du vad du tror andra/kvinnor tycker?
    Jag tror det kan vara så att även män inte hittat rätt.
    Men kvinnor säger ofta att män är singlar för att det är något fel på dom. 
Svar på tråden Svarar ni upptagna män?