• Anonym (Ester)

Svarar ni upptagna män?

Jag skulle vara väldigt tacksam för andra kvinnors erfarenheter!

Det finns upptagna män som kontaktar en på dejtsidorna. Är det vanligt har någon här också varit med om det? 

Jag undrar om de får napp? Brukar ni andra kvinnor intressera sig för dem?

Det kanske är mest om man inte söker något seriöst utan mer sex men det trodde jag inte att de flesta kvinnor har de motiven när de söker?

Men någonstans måste det väl ändå funka för dessa män annars hade de väl inte varit där?

• Svar på tråden Svarar ni upptagna män?
  • Anonym (Ja)

Det finns många kvinnor som enbart är ute efter sex. Jag är en av dem och har träffat flera gifta män just för det. De var öppna med att de var gifta. 

• Anonym (Ej medvetet)

Givetvis gör jag inte det om jag vet att han är upptagen, men jag har utan att veta det träffat gifta män genom Tinder. Då bryter jag direkt när jag får reda på det.

• Miss Sunny
    Anonym (Ja) skrev 2022-12-17 11:53:05 följande:

Det finns många kvinnor som enbart är ute efter sex. Jag är en av dem och har träffat flera gifta män just för det. De var öppna med att de var gifta. 

+ 1    Flört
  • Anonym (K)

Naturligtvis finns det gott om män som är upptagna och de söker också efter sex, jag håller så klart inte på med sådana utan bryter när det kommer fram (hittills alltid inom ett antal meddelanden innan man ens kommit på tanken att ses).

• Anonym (Ester)
    Anonym (K) skrev 2022-12-17 14:31:33 följande:

Naturligtvis finns det gott om män som är upptagna och de söker också efter sex, jag håller så klart inte på med sådana utan bryter när det kommer fram (hittills alltid inom ett antal meddelanden innan man ens kommit på tanken att ses).

Va, vad att prata om då i de meddelanden? Vad säger de till dig?
  • Anonym (´´´)

Nej jag svarar inte på sådant. Har aldrig varit intresserad av någon annans partner. 

• Anonym (Ester)
    Anonym (Ej medvetet) skrev 2022-12-17 12:03:44 följande:

Givetvis gör jag inte det om jag vet att han är upptagen, men jag har utan att veta det träffat gifta män genom Tinder. Då bryter jag direkt när jag får reda på det.

Varför är du inte intresserad? Är det för att du söker ett seriöst förhållande eller för att du tycker att det är fel att träffa en upptagen?
  • Anonym (K)
    Anonym (Ester) skrev 2022-12-17 18:07:30 följande:
    Va, vad att prata om då i de meddelanden? Vad säger de till dig?
    Jag förstår inte din svenska men vi pratar så klart som vanligt om ditten och datten, lär känna varandra. Till slut kryper det fram att de är i relation, då är det adjöss för min del.
  • Anonym (Ester)
    Anonym (K) skrev 2022-12-17 18:09:36 följande:
    Jag förstår inte din svenska men vi pratar så klart som vanligt om ditten och datten, lär känna varandra. Till slut kryper det fram att de är i relation, då är det adjöss för min del.
    Hur säger du till den då?  Själv vill jag inte vara otrevlig men jag känner mig ganska sur faktiskt.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (´´´) skrev 2022-12-17 18:08:16 följande:
    Nej jag svarar inte på sådant. Har aldrig varit intresserad av någon annans partner. 
    Samma här.
Svar på tråden Svarar ni upptagna män?