Inlägg från: Anonym (avlägsen beundrare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (avlägsen beundrare)

Svarar ni upptagna män?

Om jag letar efter någon som verkligen är tillgänglig och vill träffa någon för sex eller relation ignorerar jag helt gifta män, men ibland kan jag nöja mig med lite chattande  om det uppstår kemi i kontakten. Det kan vara kul förströelse och skapa lite spänning och kåthet i tillvaron. Haft några riktigt härliga kontakter med gifta män faktiskt ibland under längre tid då båda varit i relationer.

Anonym (Ester) skrev 2022-12-20 20:23:11 följande:

Varför är det OK med en chatt med spänning och kemi men inte att träffa männen?

Jo, för ibland är jag inte ute efter mer än lite spänning och tillfällig bekräftelse. Har inget sug att träffa nån irl eller ha sex. Kanske redan har partner eller bara inte lust.
    Anonym (Ester) skrev 2022-12-21 16:45:26 följande:
    Inget sug att ha sex? Men jag tänkte om du vill träffa någon för sex som du skrev inlägget jag svarade på?
    Ja men då träffar jag inte gifta män eller söker deras kontakt. Då vill jag ha tillgängliga män som är öppna för eventuella fortsättningar.
    Anonym (Stina) skrev 2022-12-18 09:57:24 följande:

Anledningen till att gifta män är mer eftertraktade är att dom är bättre och därmed redan valda av någon. Dessutom kan man addera på en följa john princip som finns hos kvinnor, även när det gäller män.

Till sist finns det även många kvinnor som verkligen uppskattar bekräftelsen det ger att få en gift man i gungning.

Jag skulle inte hålla med om att gifta män är bättre generellt bara för att de är valda av någon.

Det kan ju ha blivit valda av vilka desperata skäl som helst eller är beroende människor som tagit första bästa kvinna. Men visst finns det kvinnor som tänder på konkurrens och att tävla om en man för att bekräftas i sitt värde som kvinna eller sexuellt attraktiv. Har nog varit sådär själv i viss mån när jag fallit för någon upptagen man och struntat i hur deras respektive drabbats. Min moral har blivit bättre med åren och mina krav på en partner högre så skulle inte falla för det längre.  Det som kan attrahera mig nu som vuxen är att män har fått barn och axlat rollen som förälder. Något jag finner sexigt och som ökar en mans mognad och värde i mina ögon såvida de inte varit riktigt usla pappor.
    Anonym (jultomten) skrev 2022-12-22 18:21:09 följande:
    Men är inte en snubbe som bevisligen är beredd att sätta sina ungars trygghet på spel för ett knull redan per definition en usel pappa?
    Jo så är det ju, men människor är inga änglar och har ofta låg sexmoral pga att bekräftelsebehov får styra.
    Anonym (jultomten) skrev 2022-12-22 19:17:17 följande:
    Nja, VISSA människor är så, inte alla och personligen tycker jag sånt beteende är extremt vidrigt och totalt avtändande och överskuggar alla andra möjliga positiva egenskaper personen må ha.
    Säger JO igen och skulle klart inte premiera en sådan man för annat än en ytlig flört.
    Anonym (jultomten) skrev 2022-12-22 22:00:56 följande:
    Är inte en flirt detsamma som att premiera personen?

Du ger ju honom vad han vill ha, kanske inte fullt ut men inte direkt ett långfinger helller?
    Nej det tycker jag man kan bjuda varandra på även som par. En flirt förgyller livet.
    Där bryr jag mig föga om nån är upptagen. Men jag inleder inget eftersom jag vill ha en helt tillgänglig person då.
Svar på tråden Svarar ni upptagna män?