Anonym (Ts) skrev 2022-11-09 06:58:21 följande:
Jag försöker, men oron har tagit över just då jag jämför med hur det såg ut i min lyckade graviditet. Det ser INTE lika ut nu. Testen är inte lika och utvecklas inte på samma sätt.
Att få ytterligare MF eller MA var det värsta jag kunde tänka mig, så den oron för det är helt hemsk. Har fått ett tidigt UL inbokat nu men som det är nu känner jag mig till 100% säker att det kommer visa vad jag befarar. Det här året har redan bjudit på extremt mkt motgång och jobbighet i livet.
Att få ett ytterligare barn vore för mig det största jag kunnat få, så glädjen åt det första plusset var extrem, men just nu känns det bara nattsvart.
Jag förstår verkligen dig i din ångest! Jag blir precis likadan när jag blir gravid, fått flera missfall. En sak jag hoppas jag lär mig till nästa gång är att INTE hålla på och testa så mycket.
En gång fick jag endast 2-3 veckor och det blev missfall. Dom två andra gångerna fick jag 3+ och det blev missfall ändå..Dom där testerna är inte värt det!
Efter ett visst antal missfall kommer du få hjälp. Det som hjälpte mig i all oron var att försöka hitta på saker, åka bort osv. Kommer troligtvis bli svinorolig nästa gång med men jag hoppas såå att jag inte kommer hålla på och testa mig. Dom visar ju bara hur det är i stunden, inte hur det faktiskt kommer att gå.
Hur du lång tid kvar till vul?