• Anonym (Ts)

Clearblue visar fel antal v, ge mig hopp!

För en v sen slog CB om till 2-3 v. Idag står den fortfarande på 2-3 v. Jag hade räknat med att den skulle gå till 3+ idag.

Kan någon ge mig hopp, solskenshistorier om att den segade för er med? 

Behöver INTE höra om MF eller MA nu, bara positiva berättelser. Har grotesk ångest här och kan inte sova. Vill heller inte höra förmaningar om att sluta testa osv. Är så brutalt jäkla oroad att jag gråter när jag skriver det här.

Har gått med kväljningar senaste dagarna och inte haft så mkt matlust, växlat mellan sömnlöshet och trötthet och har svag molvärk.

De andra billigare testen jag har använt har varierat i styrka.

NÅGON?

• Svar på tråden Clearblue visar fel antal v, ge mig hopp!
  • Anonym (Hcg)
    Anonym (Ts) skrev 2022-11-09 22:11:47 följande:
    Går under av sorg nu. Har gråtit hysteriskt i ett par h så jag nästan kräks.
    Men mannen då? Finns han där för dig? Nån annan du kan prata med?
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Hcg) skrev 2022-11-09 22:19:39 följande:
    Men mannen då? Finns han där för dig? Nån annan du kan prata med?
    Ja vi pratar. Men jag klarar inte att hålla ihop mig nu.
  • Anonym (55)
    Anonym (Ts) skrev 2022-11-10 03:03:32 följande:
    Ja vi pratar. Men jag klarar inte att hålla ihop mig nu.
    Men då borde du verkligen prata med någon. Jag har också brutit ihop och inte klarat av att jobba, fått otroligt mycket frånvaro i år. Jag förstår att det känns skitjobbigt just nu men du kommer att lyckas till slut!
    Tillåt dig själv att bryta dina hälsosamma regler för att äta/dricka lite som du vill under en kort period. Det hjälpte mig lite. 
  • Anonym (Ts)
    Anonym (55) skrev 2022-11-10 07:04:16 följande:
    Men då borde du verkligen prata med någon. Jag har också brutit ihop och inte klarat av att jobba, fått otroligt mycket frånvaro i år. Jag förstår att det känns skitjobbigt just nu men du kommer att lyckas till slut!
    Tillåt dig själv att bryta dina hälsosamma regler för att äta/dricka lite som du vill under en kort period. Det hjälpte mig lite. 
    Tack. Jag känner mig bara så gammal  och hopplös nu. Jag försöker bara hålla fast vid hoppet att jag en dag kommer sitta här med mina två barn och ha det här som en del av mina utmaningar i livet.

Älskar såklart mitt befintliga barn så otroligt mkt, det är också  därför jag så väldigt mkt vill få ett syskon, för det har jag själv varit så otroligt tacksam att ha hela livet.

Jag ska ta tiden nu till nästa ÄL att försöka bara rå om mig själv med, och låta mig sörja ut det här rejält. jag hoppas så SÅ att det skulle ta sig direkt.
  • Anonym (Hcg)

Prata, sörj, ta hand om dig, gör roliga saker, ta en promenad. Kort sagt vad som helst för att försöka må bättre. Och krama det barn du redan har så du inte glömmer bort den glädjen. Hjärta

• Anonym (Ts)
    Anonym (Hcg) skrev 2022-11-10 13:49:32 följande:

Prata, sörj, ta hand om dig, gör roliga saker, ta en promenad. Kort sagt vad som helst för att försöka må bättre. Och krama det barn du redan har så du inte glömmer bort den glädjen. Hjärta

Tack. Jag har svårt stt känna glädje idag. Jag kramar mitt barn och det ger mig såklart glädje men sorgen över missfallet gör att allt annat känns poänglöst.
  • Anonym (Ts)

Tror det mesta kommit ut redan iaf från missfallet så det verkar ha gått väldigt snabbt och smärtfritt förbi. Försöker tänka att det kanske avstannade jättefort i verkligheten och därför inte var så mycket för kroppen att arbeta ut liksom.

Hur är det... bör man göra VUL för att kolla att allt ser bra ut efter innan man kör vidare eller kan man bara försöka igen vid nästa ÄL ändå?

• Anonym (Hcg)
    Anonym (Ts) skrev 2022-11-10 15:54:33 följande:
    Tror det mesta kommit ut redan iaf från missfallet så det verkar ha gått väldigt snabbt och smärtfritt förbi. Försöker tänka att det kanske avstannade jättefort i verkligheten och därför inte var så mycket för kroppen att arbeta ut liksom.

Hur är det... bör man göra VUL för att kolla att allt ser bra ut efter innan man kör vidare eller kan man bara försöka igen vid nästa ÄL ändå?
    Jag har blött som minst fler dagar än vanlig mens efter m.f v.6. Jag blödde en vecka som gravid tom och det var ofarligt. Så har du bara blött lite, litegrann kanske återigen det inte är m.f eller också är det rester kvar. Du får vänta och se vad som händer. 
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Hcg) skrev 2022-11-10 16:30:35 följande:
    Jag har blött som minst fler dagar än vanlig mens efter m.f v.6. Jag blödde en vecka som gravid tom och det var ofarligt. Så har du bara blött lite, litegrann kanske återigen det inte är m.f eller också är det rester kvar. Du får vänta och se vad som händer. 
    Nä, jag har blött som en vanlig rätt riklig mens i 2 dagar nu och idag kom vad jag räknar som hinnsäcken ut. Ingen smärta alls dock. 
  • Anonym (Hcg)
    Anonym (Ts) skrev 2022-11-10 16:38:59 följande:
    Nä, jag har blött som en vanlig rätt riklig mens i 2 dagar nu och idag kom vad jag räknar som hinnsäcken ut. Ingen smärta alls dock. 
    Hmm... ja, låter som m.f även om jag personligen haft ont vid mina tidiga också. Blödningen kan komma o gå däremot så rester kan ändå finnas kvar.
Svar på tråden Clearblue visar fel antal v, ge mig hopp!