Sanlin90 skrev 2023-07-30 15:17:49 följande:
Jag har ett tidigt digitalt och ett med veckor och ett plustest med men tänker inte ta dom om jag inte får annat streck först, ska kolla tradera efter några tror jag :)
jag hade flytningar hela fredagen och igår morse så tror jag hade äl natten mellan fredag till lördag och igår hade jag kramper och idag har jag spånda ömma bröst
vi låg fredag och lördag, sambon fick prestationsångest igår men jag fick göra mig till lite hahaha.
sa till honom nu, tänk om jag blir gravid nu, vill så gärna ha ett barn till och hans svar va mmm?. Taggad eller?!
kändes som ett trist svar men jag vet att han längtar!
dottern blir tre i ontober så känns som bra timing nu!
Haha jag förstår. Min man vill inte veta med test för blir prestations ångest och inte alltid de funkar om när han har mycket. Och är rätt mycket för honom nu och skulle inte kunna säga så även om han längtar och vill. Nästa månad kommer vi vi inte köra med test. Alltså vi har ju haft sex ganska mycket för vi vill Och sugen. Speciellt jag haha. Men mensens sista dag var 20 och vi har legat 21,23,24, 26.27,29 och fick ju första positiva test som jag tolkade vid lunch 13 torsdag den 27 och var ännu starkare fredag vid lunc 28 och svagare. Så hoppas vi inte missar. Hoppas på mys idag och även imorgon iallafall borde vi inte missa.
vi har ju 3 barn, (mina biologiska sen tidigare,hans bonus men är våra) de är ju 10,7 och 5 år