Sanlin90 skrev 2023-07-30 15:00:18 följande:
Jag har bara babyplan kvar och dom suger men jag vet ju hur spökstrecken ser ut nu så skulle kunna urskilja ett positivt meeeen lär säkert beställa hem nått mer, försöker hålla mig till äl+9 tänker jag så typ 7de augusti kanske 8de haha. Men jag hade noll stmtom med dottern jag får sjuk pms annars men när jag va gravid kånde jag noll tog bara ett test och hoppade in i duschen när jag kom ut va det svagt positivt då fick sambon springa o köpa ett testa tidigt digitalt som visade digitalt + eller - då och det va +! Så om jag får pms är jag troligen inte gravid :/
följs gärna åt! Hoppas min temp ökar imorgon men jag har ont i brösten som är knöliga och blir sååååå varm mellan varven!
har du något på känn att äl varit?
Jag förstår. Jag har flera CB testa tidigt digitala. Sen digital vecko men även de med ett streck och de som blir plus.
ja vill gärna följas åt. Jag hade en tanke om att testa 8 tidigast men lite nervös då de blir äl+9 dock bim-5. Så skall nog försöka minst 9 då är vi ändå liksom äl+10 och bim-4. Sambon har ju semester den veckan vi skall testa och jag börjar jobba den veckan så tänker att jag kanske kan härda ut iallafall måndagen hihi.
jag hade ont i magen svullen och ömma bröst. Sen kom mer flyttningar. De jag märkte av utav min ägglossning och så test med som stämde överens bra. Första riktiga äl efter spiralen. Förra månaden visa testen men hade ingen sådan flytning.