• summer13

Planera bebis 2024

Sanlin90 skrev 2023-07-20 18:02:48 följande:

Jag har superont i mitt ena bröst och det kom vätska ur det?!

Hade nog kollat det med sjukvården, kan vara ett symptom att det kommer vätska på andra medicinska bekymmer. 

Hjärta
  • summer13
    Sanlin90 skrev 2023-07-30 16:29:21 följande:

Jg va galet sugen igår så blev extra besviken när det inte funka för honom, det gick ju tillslut dock haha. 

jag kollade tester från amazon hittade 40 tidiga tester för 80kr!! Jag är testoman deluxe så.

Har också köpt billiga från Amazon. Dom visar svagt positivt varje gång Foten i munnen
    Så var lite vaksam så du inte får en onödig besvikelse sen! Hjärta
  • summer13
    Sanlin90 skrev 2023-07-31 15:56:12 följande:
    Ajdå kanske inte skulle beställa där, har inte beställt ännu!
    Tror mina hette OnePlus eller liknande! 
  • summer13
    Horisonten skrev 2023-08-01 17:45:08 följande:
    har haft lite som typ stickningar i brösten nyss nu ikväll. Bara lite lite lätt. Vid äl hade jag väldigt mycket. Nästan som man får?när man fryser typ och brösten drar ihop sig. Känner någon igen detta?? Känns lite tidigt och få symptom redan r ju liksom bara vad jag tror äl +3 och bim-12 så måste bara vara extra känsliga idag. 
    Trist nog ger ökat progesteron samma symptom som vid graviditet. Och progesteron ökar ju efter äl så då brukar man känna av symptom som spända bröst etc. Det är ju progesteronet som hjälper till att behålla graviditeten sen så bara  hoppas det inte sjunker så en liten kan bo kvar SkrattandeHjärta
Svar på tråden Planera bebis 2024