• ametisten91

BIM november 2022

Startar en tråd för oss med BIM i november -22. 

Jag tycker det är lite kul att se vilket försök alla är på. Så jag lägger in mina uppgifter inom en parentes i BIM-listan och så får ni som vill gärna göra det samma. Om man inte vill dela med sig av det så avstår man SÅKLART! 

Hoppas att november blir en bra månad för alla som hittar in här Hjärta

BIM-lista: 

4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)

• Svar på tråden BIM november 2022
  • Sofieodq

Grattis medioker! Hjärta

Jag använder Natural cycles och tempar. Jag hade positivt Ägglossningstest i onsdags 19/10, men enligt min temp hade jag först ägglossning 3 dagar senare 22/10, bekräftat av NC. Känns lite segt! då jag verkligen trodde att vi prickade helt perfekt denna månad! Hade även velat få till det dagen för ägglossning men det sket sig ju nu Tydligen. Brukar alltid få flytningar innan ägglossning, men nu kom de först efter ägglossning i måndags. Blir helt snurrig, å känns som hoppet för denna månad är som bort blåst? Då vi tidigare månader också bara fått till det 1-3dagar innan ägglossning och då har det inte blivit någotRynkar på näsan

• Anonym (Robin)

Testade negativt på äl 8 med cb digital early, är nu på äl 11 och tror nog detta kan vara positivt, eller vad tror ni? Ska testa med digitalt imorgon!
  • Linneaeli
    Anonym (Robin) skrev 2022-10-26 21:30:29 följande:
    Testade negativt på äl 8 med cb digital early, är nu på äl 11 och tror nog detta kan vara positivt, eller vad tror ni? Ska testa med digitalt imorgon!
    Helt klart positivt!! Syns klart och tydligt, stort grattis 😍
  • Anonym (Foodie)

Jag ser med, grattis ! 😊

• Anonym (Foodie)

Sofieodq: finns fortfarande hopp, spermier överlever så hade ni myst iaf innan så kan de fortfarande gå 😊

• trefaldigmästareikärlek

Foodie ja man lär aldrig känna sin kropp/cykel så bra som när man försöker skaffa tillökning 😂😂
    Nu ikväll har jag haft som pirrande känsla i livmodern också, nästan så det killas och jag vill fnittra typ. Herre gud så kroppen är på helspänn 🤯

När har du tänkt testa foodie? Kanske har frågat det tidigare 🤔

• medioker
    Anonym (Robin) skrev 2022-10-26 21:30:29 följande:
    Skulle säga positivt! 
  • Anonym (Foodie)

Trefaldigmästareikärlek
    Eller hur 🤣 alltså jag blir så sugen på att testa när man ser att folk får resultat, men tänkte hålla mig till BIM och ta ett test om mensen inte dyker upp. Det är planen iaf... hahaha
    Du då?

• Andromeda326

Är det fler som får ont i magen efter ägglossning? Är på äl+3 och har jätteont i blygdbenet och magen, fattar inte- gör typ lika ont som mensvärk Kräks

• Cykelhjul
    ametisten91 skrev 2022-10-26 16:53:23 följande:
    Jag är också på Äl+6 idag!
    På Äl+6 är du med största sannolikhet inte gravid än, även om du har ett befruktat ägg i dig och att det skulle ta sig denna månaden. Så tappa inte hoppet 🙂 Tror att det är väldigt ovanligt med symptom så pass tidigt. 

Denna bilden gillar jag att ha att titta på när hjärnan spinner iväg 😅 Väldigt lugnande tycker jag. Sen kan ägget fästa ytterligare någon dag senare har jag förstått, men bilden representerar väl något slags genomsnitt/det vanligaste. 
    Gud vilken bra bild! Den där ska jag spara och kika på när huvudet spinner iväg som du säger! :D 
Svar på tråden BIM november 2022