• ametisten91

BIM november 2022

Startar en tråd för oss med BIM i november -22. 

Jag tycker det är lite kul att se vilket försök alla är på. Så jag lägger in mina uppgifter inom en parentes i BIM-listan och så får ni som vill gärna göra det samma. Om man inte vill dela med sig av det så avstår man SÅKLART! 

Hoppas att november blir en bra månad för alla som hittar in här Hjärta

BIM-lista: 

4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)

• Svar på tråden BIM november 2022
  • Nellygirl93

Jag hoppar in här! Tidigare BIM = 30/10 men efter en sen ägglossning är nya BIM beräknad 5/11 😊 

Detta är första ägglossningen sedan jag slutade med prev. juni/juli 😊

• Nellygirl93
    1/11 trefaldigmästareikärlek
    1/11 Tröttgladmamma (tredje barnet, första försöket)
    1/11 Foodie (första barnet, andra försöket)
    2/11 Drömmar22 (första barnet, andra försöket)
    2/11 Josefin (andra barnet, femte försöket) 
    3/11 Sofieodq (första barnet, fjärde försöket) 
    3-5/11 ettanvandarnamn123 (första barnet, fjärde försöket, första försöket med ÄL test)
    3/11 Kretipleti (andra barnet, ca 11:e försöket)
    4/11 ametisten91 (första barnet. Tredje försöket)
    4/11 medioker (tredje barnet, Tredje försöket)
    4/11 cocachins (andra barnet, fjärde försöket)
    4/11 Andromeda326 (andra barnet, fjärde försöket)
    4/11 EnyaLouise (andra barnet, första försöket)
    5/11 hannis1983 ( fjärde barnet. Tredje försöket)
    5/11 Nininini (tredje barnet, första försöket)
    5/11 Nellygirl93 (första barnet, första försöket)
    6/11 Cykelhjul (första barnet, 7:e försöket)
    7/11 smörblomman (andra barnet, andra försöket)
    8/11 Rosen3 (första barnet, fjärde försöket efter senaste missfall). 
    8/11 Ostkaka (andra barnet, första försöket)
    9/11 Annda97 (första barnet, första försöket)
    12/11 amaaanda00 (första barnet, 5:e försöket)
    11-15/11 Etaj ( andra gemensamma barnet försök ca 10)
    13/11 Sanlin90 (18 eller 4:e försöket, andra barnet)
    14/11 Pappersdocka (andra barnet, andra försöket)
    15/11 Jennifer (första barnet, första försöket efter MF i september) 
    15/11 Magnolia010 
    15/11 Linneaeli (andra barnet, 5:e försöket)
    16/11 A13xandra13 (andra barnet, 6:e försöket)
    16/11 anonym254 (andra barnet, 2 försöket)
    17/11 JSAG (första barnet, 5:e försöket)
    17/11 Barbrastreisand (andra barnet, 5e försöket)
    19/11 Grönaste (andra barnet, andra försöket)
    23/11 Nelsonpelson (första barnet, tolfte försöket)
    26/11 Majs0208 (första barnet, andra försöket)
    28/11 Limandax (Första barnet, femte försöket) 
    29/11 Anile (andra barnet, fjärde försöketi
  • trefaldigmästareikärlek

God morgon alla!!
    Igår kväll blev det lite mys för mig och sambon, på äl +11. När jag gic k på toaletten efteråt hade jag tydligen blött litegrann under aktiviteten.
    Nu är jag orolig. Har hittills inte haft något mer, men kan vi ha stört ut en ev början till grav genom myset? 😔

• Anonym (Foodie)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-10-30 07:59:36 följande:

God morgon alla!!
    Igår kväll blev det lite mys för mig och sambon, på äl +11. När jag gic k på toaletten efteråt hade jag tydligen blött litegrann under aktiviteten.
    Nu är jag orolig. Har hittills inte haft något mer, men kan vi ha stört ut en ev början till grav genom myset? 😔

Du behöver nog inte vara orolig att det ska störa en eventuell graviditet, det är perfectly safe och mysa. Så det skulle jag nog inte varit orolig för ☺️
  • Sanlin90

Ametisten91 med min dotter var blödande tandkött typ enda symtomet sen fick jag lote molvärk efter plus ochnonda tuttar några dagar i v 7-8 annars inga symtom alls

• ametisten91
    Sanlin90 skrev 2022-10-30 14:27:47 följande:

Ametisten91 med min dotter var blödande tandkött typ enda symtomet sen fick jag lote molvärk efter plus ochnonda tuttar några dagar i v 7-8 annars inga symtom alls

Iih, hoppet ba 📈 😁

Men det negativa testet imorse drog ner hoppet så jag fortsätter vara väldigt försiktig i mina förhoppningar 🤪😅

Men det är ett väldigt spännande graviditetstecken jag aldrig hört talas om förens jag googlade på det igår! 
  • Anonym (Foodie)

Spännande med blödande tandkött som symptom, helt galet vilka symptom de finns haha

Trefaldigmästareikärlek: igår på morgonen hade jag en brun flytning när jag torkade mig, tänkte jahopp att nu börjar mensen tidigt, men inget mer har skett. Har mensvärk till och från samt ömma bröst. Tempen ligger över strecket fortfarande, fick exakt samma temp som igår så nu vet jag inte om tempen ska upp eller ner haha. Så jag känner mig fintad av kroppen och vet inte alls vad jag ska tro 😅

• Drömmar22

Blev inget den här månaden för mig. Trodde verkligen något var på gång, men icke. Tog ett tidigt test i lördags som var negativt och nu känns det som att mensen kan komma när som helst.. Får hoppa över till en framtida decembertråd. (Som jag hoppas någon annan skapar, för jag är sämst på sånt 😜 ).

• trefaldigmästareikärlek

Jag säger jo det Foodie!! Tappa inte hoppet  👏😄
    Två dagar kvar, snart vet vi!! 😍
    Idag körde min mage ihop TOTALT, förlåt för beskrivningen men det var som att köra en slang i strupen och på med fullt ös 🤪 Har aldrig problem med magen på det viset, har inte ätit något dåligt och ingen annan i familjen är dåliga. Har ätit normalt i övrigt i dag, så jag har tolkat det som ett tidigt tecken det med 😂😂 - att man kan bli lycklig över en sån grej 🤭

Svar på tråden BIM november 2022