• ametisten91

BIM november 2022

Startar en tråd för oss med BIM i november -22. 

Jag tycker det är lite kul att se vilket försök alla är på. Så jag lägger in mina uppgifter inom en parentes i BIM-listan och så får ni som vill gärna göra det samma. Om man inte vill dela med sig av det så avstår man SÅKLART! 

Hoppas att november blir en bra månad för alla som hittar in här Hjärta

BIM-lista: 

4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)

• Svar på tråden BIM november 2022
  • Hannis1983
    Hannis1983 skrev 2022-10-28 18:35:54 följande:

Brallans: ja den är stabilare än förra månaden i alla fall bara hoppas den håller i sig en vecka till och den röda tanten inte dyker upp 🙈

min telefon spökar så detta hamnade i fel tråd 😂 

• Anonym (Foodie)

Trefaldigmästareikärlek: jaaa 😍 tänkte testa på BIM om den inte dykt upp än eller så. Du ?

• Anonym (Ostkaka)
    Anonym (Foodie) skrev 2022-10-28 12:36:34 följande:
    Hahaha, att bli lurad av kroppen vart känner jag igen det ifrån 😆
    Eller hur, det har ju verkligen aldrig hänt förr... Tungan ute
  • Anonym (Foodie)

Trefaldigmästareikärlek: hänger på FL 😂 nej men jag försöker se serier och typ hitta på saker så tiden ska gå. Eftersom jag tempar så försöker jag kanalisera mitt behov att testa genom tempmätning varje morgon och ta det som bekräftelse att de ser bra/dåligt ut 😆 men tro mig det kliar i fingrarna att börja testa

Ostkaka: hahaha !

• Barbrastreisand

Så kul att plus dykt upp i gruppen, stort grattis!{#emotions_dlg.flower}

Själv är man i sin fertila period, äggviteflytningar började förrigår och lh-test är starkt men inte helt positivt.
    Håller alla tummar och tår att stegringen går snabbt och att min cykel blir normal och inte lång som mina två senaste. 

• Linneaeli

Samma här, är också i min fertila period. Blinkande gubbe imorse på CB så förhoppningsvis slår de om till positiv om ett par dagar. 

Någon mer som är ägglossning smärtor flera dagar innan ägglossning? Har riktig molvärk nu ikväll till höger i livmodern, haft känningar några dagar men inte som ikväll. 

• Anonym (Smörblomman)
    Linneaeli skrev 2022-10-28 21:04:03 följande:

Samma här, är också i min fertila period. Blinkande gubbe imorse på CB så förhoppningsvis slår de om till positiv om ett par dagar. 

Någon mer som är ägglossning smärtor flera dagar innan ägglossning? Har riktig molvärk nu ikväll till höger i livmodern, haft känningar några dagar men inte som ikväll. 

Jag får ilningar/hugg några dagar innan ÄL sen vad jag gissar är själva ÄL dagen är jag sjukt öm någon/några timmar denna månad körde jag med ÄL test och mitt test var positivt på morgonen och vaknade med dendär ömheten dagen efter och de höll i sig någon timme.
    I vanliga fall har jag även ont några dagar efter men inte denhär gången:)
  • Anonym (Hanna89)

Ändrar bim till 23/11, fick min mens 2 dagar tidigare idag. 

• Anonym (Foodie)

Tempen är över mittlinjen men trenden ser nedåtgående ut 🥺 första cykeln med att tempa men tappade hoppet en aning nyss. Har inget att jmf med riktigt men tempen känns för låg för att vara nått. Hoppas så klart fortfarande 🙏

Svar på tråden BIM november 2022