• ametisten91

BIM november 2022

Startar en tråd för oss med BIM i november -22. 

Jag tycker det är lite kul att se vilket försök alla är på. Så jag lägger in mina uppgifter inom en parentes i BIM-listan och så får ni som vill gärna göra det samma. Om man inte vill dela med sig av det så avstår man SÅKLART! 

Hoppas att november blir en bra månad för alla som hittar in här Hjärta

BIM-lista: 

4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)

• Svar på tråden BIM november 2022
  • Anonym (Ostkaka)

Medioker; men jaaa, tydligt ju!! Fast jag ligger i mörker och vilar med min bebis så ser jag det. Grattis!!!! 

• Anonym (Foodie)

Åh !!! Jag ser också 😍 vågar man säga grattis 💕

• Anonym (Foodie)

Jag är också på äl+9, jag känner inga symptom mer än de vanliga (tror jag). Skrivit ner alla symptom varje dag så jag har något att jmf med nästa månad så jag inte lurar mig själv 😅

Medioker: hade du några symptom eller var det bara en känsla?

Min temp dippa lite igår och idag återställdes den, vill önska att det var en sk implementering dipp. Har några dagar till BIM, dyker den inte upp så ska jag testa, det är planen iaf... 🤭

• medioker
    Anonym (Foodie) skrev 2022-10-26 08:19:23 följande:

Jag är också på äl+9, jag känner inga symptom mer än de vanliga (tror jag). Skrivit ner alla symptom varje dag så jag har något att jmf med nästa månad så jag inte lurar mig själv 😅

Medioker: hade du några symptom eller var det bara en känsla?

Min temp dippa lite igår och idag återställdes den, vill önska att det var en sk implementering dipp. Har några dagar till BIM, dyker den inte upp så ska jag testa, det är planen iaf... 🤭

Mindre symtom än tidigare försök..men lite molvärk och ont i ryggslutet men det har jag haft tidigare med då det ej blivit något. Denna gången hade jag mer en känsla..precis som med mina två tidigare graviditete, sjukt ändå. håller tummarna för dig! 
  • medioker

Tack alla! Nu får ni hålla tummarna åt mig att det fortsätter växa på fint där inne <3 är ju väldigt tidigt..

• Anonym (Foodie)

Håller tummar och tår ☺️ <3

• Anonym (Ostkaka)

Nu blir man ju förväntansfull alltså. Smitta av dig på oss andra, Medioker! 

Herregud vad långt kvar det är för mig, 13 dagar till bim. Outhärdligt. 

• Rosen3

Grattis Medioker! :) Skönt att höra att det kan bli positivt efter molvärk (vet ju att det kan variera, men jag har fått negativt dem senaste gångerna när jag haft molvärk - men då vet man att hoppet inte är ute) :)

Jag har oxå 13 dagar kvar till BIM, kommer ta evigheter tills dess.  

• medioker
    Anonym (Ostkaka) skrev 2022-10-26 09:11:52 följande:

Nu blir man ju förväntansfull alltså. Smitta av dig på oss andra, Medioker! 

Herregud vad långt kvar det är för mig, 13 dagar till bim. Outhärdligt. 

Haha ja jag hoppas jag smittar till er alla 🙏🏻  ja det är mycket väntan i denna process..
  • Hannis1983
    medioker skrev 2022-10-26 09:33:13 följande:
    Haha ja jag hoppas jag smittar till er alla 🙏🏻  ja det är mycket väntan i denna process..
    Men vad ser jag? Stort grattis!! ♥️♥️♥️♥️♥️
Svar på tråden BIM november 2022