• ametisten91

BIM november 2022

Startar en tråd för oss med BIM i november -22. 

Jag tycker det är lite kul att se vilket försök alla är på. Så jag lägger in mina uppgifter inom en parentes i BIM-listan och så får ni som vill gärna göra det samma. Om man inte vill dela med sig av det så avstår man SÅKLART! 

Hoppas att november blir en bra månad för alla som hittar in här Hjärta

BIM-lista: 

4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)

• Svar på tråden BIM november 2022
  • Anonym (Foodie)
    Anonym (Tröttgladmamma) skrev 2022-10-21 15:11:25 följande:
    Ja jag hoppas verkligen på de! Helt galet va trötthet kan påverka minnet. Försöker minnas hur de känts o varit vid tidigare graviditeter men mon hjärna känns mossig. Dottern håller på o få en ny tand o de resulterar i en väldigt trött mamma med dålig tankeverksamhet 🙃
    Är nog inte jättelätt att minnas, jag minns inte ens hur ÄL och tiden mellan ÄL och BIM kändes innan vi ens försökte få barn 😅 helt plötsligt känns allt som nya symptom
  • trefaldigmästareikärlek

Tröttgladmamma nej jag har inte testat det men läst på en del om just de metoderna 😂😂 Man blir ju proffs på olika huskurer för grav när man längtar 😜
    Har dock haft en galen älsmärta denna månad så jag försöker intala mig att det är för att det är ett bra, friskt, stort ägg 😂

När har du Bim?  Blött mer eller bara det som kom tidigare? 
    Så spänd för allas skull! Nu behöver vi lite plus 👏

• trefaldigmästareikärlek

Foodie ja verkligen, tack! Är tredje försöket nu men jag är så otålig så jag hade förväntat mig ett plus innan vi ens satt igång 🤪
    När har du Bim?

• medioker
    Anonym (Tröttgladmamma) skrev 2022-10-21 13:23:58 följande:

Jag tror verkligen att ägget fäste idag 😳 är på äl+5/6 och vid min förra graviditet så kände jag när ägget fäste (varit gravid 3 gånger tidigare) Minns inte exakt men runt samma tid o den gången fick jag ont. 

Hade en brun flytning när jag vaknade. Känns som jag ska få mens? Gör liksom ont långt ner i tjej magen där man har mensvärk nedanför troskanten. Har tagit 2 Alvedon nu och ligger med vetekudden. sticker till ibland o känns konstigt ungefär nere till vänster om naveln. Äggstockarna? Livmodern? Ont i brösten. Fortfarande ont efter 2,5 timma med menssmärta långt ner men även en pickande, stickande, dragande känsla i livmodern.
    Nu har de gått 3,5 timma o har fortfarande ont. Vetekudden har fått värmas några omgångar o de känns som hela tjejmagen sticker, pirrar o rycker. Molar o värker. Jösses.

SPÄNNANDE 😍 
  • Anonym (Foodie)

Trefaldigmästareikärlek
    Min bim trodde jag var 5/11 men ägglossning kom tidigare så om NC bekräftar borde BIM vara 1/11 istället 😊 du ?

• medioker
    Anonym (Foodie) skrev 2022-10-21 16:51:03 följande:

Trefaldigmästareikärlek
    Min bim trodde jag var 5/11 men ägglossning kom tidigare så om NC bekräftar borde BIM vara 1/11 istället 😊 du ?

Samma BIM som mig!
  • Anonym (Foodie)

Åh kul ! Håller tummarna för oss ☺️💕

• medioker
    Ettanvandarnamn123 skrev 2022-10-22 02:42:45 följande:

@foodie jag har fortfarande inte fått någon ÄL. Undra om det är för att jag testar på morgonen kanske?

Min förra cykel hade jag ägglossning på dag 19-20 så den kan ju komma senare. Och sen är det ju så att man inte alltid har ägglossning varje månad 
Svar på tråden BIM november 2022