• Sanlin90

BIM november 2022

slutade med piller april 2021 men fick först mens i juli sen i oktober 2021 sen dröjde det till september i år, nu tog mensen slut igår så vet inte om vi är på försök 18 eller 4 haha.  Troligen mens igen 13/11 enligt 2 appar och 17de enligt flo vet inte varför. 

2/11 Drömmar22 (första barnet, andra försöket) 
    3/11 Sofieodq (första barnet, fjärde försöket) 

3-5/11 ettanvandarnamn123 (första barnet, fjärde försöket, första försöket med ÄL test)
    3/11 Kretipleti (andra barnet, ca 11:e försöket)
    4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)
    4/11 medioker (Tredje barnet, Tredje försöket)
    4/11 cocachins (andra barnet, fjärde försöket)
    4/11 Andromeda326 (andra barnet, fjärde försöket)
    4/11 EnyaLouise (andra barnet, första försöket)
    5/11 hannis1983 ( fjärde barnet. Tredje försöket)
    5/11 Nininini (Tredje barnet, Första försöket)
    5/11 Foodie (första barnet, andra försöket)
    6/11 Cykelhjul (Första barnet, 7e försöket)
    7/11 smörblomman (andra barnet, andra försöket)
    8/11 Rosen3 (Första barnet, fjärde försöket efter senaste missfall). 
    9/11 Annda97 (Första barnet, första försöket)
    12/11 amaaanda00 (första barnet, 5e försöket)
    11-15/11 Etaj ( andra gemensamma barnet försök  ca 10)
    13/11 Sanlin90 (18 eller 4de försöket, andra barnet)
    14/11 Pappersdocka (andra barnet, andra försöket)
    15/11 Jennifer (första barnet, första försöket efter MF i september) 
    15/11 Magnolia010 
    15/11 Linneaeli (Andra barnet,  5e försöket)
    16/11 A13xandra13 (andra barnet, 6e försöket)

17/11 JSAG (första barnet, 5e försöket)
    26/11 Majs0208 (Första barnet, andra försöket)
    29/11 Anile (Andra barnet, fjärde försöket)

• Sanlin90

Jag börjar fundera igen? hade mens 12-19de men extremt sparsam och hade aldrig utslag på äl test förrän samma dag jag började blöda, idag har jag molvärk igen och jag är så trött har halsbränna och illamående. 

tänker lite om blödningen kunde va något annat typ äl blödning men det känns samtidigt inte normalt att ha äl blödning i 7-8 dagar. 

• Sanlin90

Jag ska ha äl nästa helg typ så går in i mitt fertila fönster, har lite äggviteflytningar som kommit och gått sedan igår!

• Sanlin90

Ametisten91 med min dotter var blödande tandkött typ enda symtomet sen fick jag lote molvärk efter plus ochnonda tuttar några dagar i v 7-8 annars inga symtom alls

• Sanlin90

Hmm skulle ha äl igår enligt app men extremt svaga äl test fredag lördag söndag, idag äggviteflytningar och starkare test men även lite onda bröst och molvärk?
    testade inte måndag-fredag förra veckan för det hände massor. Kan det va så att äl är på g lite sent istället?

• Sanlin90

Jag vet inte om jag haft äl förra veckan när jag inte äl testade testen hr samma styrka hela tiden men min kropp beter sig pmsigt. 

• Sanlin90

Kag höll upp med att testa cd 13-20 och när jag började testa va strecken osynliga igen efter att ha varit ganska starka, nu är jag på cd 22 och strecket är starkt igen men inte positivt så tror jag haft äl tidigare, tyckte mig även skymta något på ett gravtest men det är omöjligt. 

• Sanlin90

Ägglossningstest mena jag självklart. 

jag har ådroga ömma bröst och molvärk med. 

• Sanlin90

Är så uppgiven men ändå hoppfull, fick igår veta efter massa test på sjukhuset att jag har binjurebarks svikt troligen addisons sjukdom och ett vanligt symtom är utebliven mens men den brukar komma tillbaka när man börjar med kortisonet och det har jag gjort så nu hoppas jag kroppen vaknar snart igen ordentligt!

Svar på tråden BIM november 2022