Anonym (50åring) skrev 2022-08-17 09:09:59 följande:
Hej,
Jag är en helt vanlig man....Har det mesta som jag efterfrågar i livet. Varit gift i många år och har barn. Det enda jag kan klaga på är mitt sexliv med hustrun.
Det har därför hänt flera gånger att jag haft affärer vid sidan om. Inga ovärdiga fyllegrejer och ONS. De flesta har jag träffat flera gånger.
Men, vill inflika i denna tråd... Samtliga jag varit med, förutom nått fall..så har mina affärer varit med GIFTA KVINNOR.
Så varför diskuterar ni MÄN i denna tråd?
Även kvinnor vill väl leva livet, få uppmärksamhet och uppskattning, samt ha passionerat sexliv.
Min egen slutsats varför jag haft dessa härliga stunder är för att kvinnorna har skittråkiga, men goda makar, där hemma som är gubbiga och helt utan finess och nyfikenhet att experimentera med deras fruar.
Alla kvinnor vill nog uppleva lite variation, emellanåt vanilj och ömhet och ibland hård porrfilmssex. Tre gifta kvinnor har faktiskt frågat om att bli tagna i rumpan för att få testa. Kanske lättare att fråga och pröva med älskaren än gubben därhemma... En ville förverkliga en fantasi att vara med flera män (vilket troligtvis fortfarande är en fantasi)
Samnanfatningsvis; det finns alfahanar, men minst lika många alfahonor också!
Aha, men gillar man variation behöver man ju inte gifta sig och skriva löften om evig trohet. Det går nämligen alldeles utmärkt att vara självständig, oberoende och ha det ena förhållandet efter det andra en hel livstid.
Att gå och gifta sig när man föredrar spänning, passion och varitation tyder på needighet, klängighet och rädsla för att kunna stå ensam och ta hand om sig själv själv. Varför vara så beroende av att ha en fru/make att man inte klarar sig i livet utan att binda upp någon i äktenskap + bedra personen för att man varesig klarar av ett äktenskap eller att vara utan äktenskap. Fegis! Små ballar där alltså! Needy personer som måste ha någon vid sin sida konstant till vilket pris som helst är inte attraktiva.
Gifter man sig inte kan man ju göra upp sinsemellan hur många olika förhållandekonstellationer som helst, t ex öppet förhållande. Gifter man sig gäller ju evig trohet och då har man ju dessutom ljugit sin maka/make rakt upo i ansiktet när man lovade löftena och skrev på papper om avtalet. Patetiskt fega töntar som inte ens vågar vara ärliga eller vågar ställa krav innan äktenskapet på hur man vill ha det! Fega töntar till kycklingar!