Otrogna män och deras egenheter
De fungerar genom att använda den kvinna som är villig för sex och samtal på samma sätt de skulle använt en gratis prostituerad och en gratis psykolog.
De fungerar genom att använda den kvinna som är villig för sex och samtal på samma sätt de skulle använt en gratis prostituerad och en gratis psykolog.
Räcker att läsa på FL för att förstå varför många män väljer att vara otrogna.
Kravmaskiner och sexvägrande skulle få vilken man som helst att söka närhet någon annanstans.
Tillfredsställda och uppskattade män har inte behov av att söka sig till andra.
Hej,
Jag är en helt vanlig man....Har det mesta som jag efterfrågar i livet. Varit gift i många år och har barn. Det enda jag kan klaga på är mitt sexliv med hustrun.
Det har därför hänt flera gånger att jag haft affärer vid sidan om. Inga ovärdiga fyllegrejer och ONS. De flesta har jag träffat flera gånger.
Men, vill inflika i denna tråd... Samtliga jag varit med, förutom nått fall..så har mina affärer varit med GIFTA KVINNOR.
Så varför diskuterar ni MÄN i denna tråd?
Även kvinnor vill väl leva livet, få uppmärksamhet och uppskattning, samt ha passionerat sexliv.
Min egen slutsats varför jag haft dessa härliga stunder är för att kvinnorna har skittråkiga, men goda makar, där hemma som är gubbiga och helt utan finess och nyfikenhet att experimentera med deras fruar.
Alla kvinnor vill nog uppleva lite variation, emellanåt vanilj och ömhet och ibland hård porrfilmssex. Tre gifta kvinnor har faktiskt frågat om att bli tagna i rumpan för att få testa. Kanske lättare att fråga och pröva med älskaren än gubben därhemma... En ville förverkliga en fantasi att vara med flera män (vilket troligtvis fortfarande är en fantasi)
Samnanfatningsvis; det finns alfahanar, men minst lika många alfahonor också!