• Anonym (Maria)

Otrogna män och deras egenheter

Jag gillar sex och har träffat män från nätet en hel del genom åren, och vissa av dem har varit gifta eller sambos med andra. Nu ligger jag här i soffan och funderar över det, och undrar varför märker inte fruarna nåt? Ni kvinnor som har män här vet ni att era män inte är otrogna?Skulle ni vilja ha ett samtal från den andra kvinnan eller vill ni inget veta?

Sen undrar jag varför dessa män pratar ganska mycket om sin fru och hur de kommit isär. Och berättar om sitt familjeliv och vad som händer i deras liv. Barnet som ska ha födelsedag. Varför behöver jag få veta om det? Och om jag inte ger någon speciell respons och försöker visa mig allmänt ointresserad så kan det hända att de ändå verkligen envisas med att berätta om sitt dåliga äktenskap till exempel. Fast en av dem hade det bra med sin fru och berättade om deras romantiska dejter tex. och han var hur glad som helst. Visade deras gulliga sms till varandra. Varför berätta om sånt? Verkade nästan som att han väntade sig att få beröm eller nåt.

Det här är inget gnäll eller klagotråd utan jag undrar hur dessa fungerar. Jag var bara ute efter sex och det fick ju männen också så varför ville de prata en massa?

• Svar på tråden Otrogna män och deras egenheter
  • Anonym (Räcker)

Räcker att läsa på FL för att förstå varför många män väljer att vara otrogna.

Kravmaskiner och sexvägrande skulle få vilken man som helst att söka närhet någon annanstans.

Tillfredsställda och uppskattade män har inte behov av att söka sig till andra.

• Anonym (A)
    Anonym (Räcker) skrev 2022-08-16 11:28:48 följande:

Räcker att läsa på FL för att förstå varför många män väljer att vara otrogna.

Kravmaskiner och sexvägrande skulle få vilken man som helst att söka närhet någon annanstans.

Tillfredsställda och uppskattade män har inte behov av att söka sig till andra.

Men gör slut istället för att vara ett svin.
    Finns anledning till att kvinnor ?sexvägrar? och har krav. Många kvinnor som får vara både projektledare och göra ALLT hemma - saker de flesta män inte ens ?ser eller tänker på?. Tillslut kanske de inte finns så mycket sexlust kvar.
  • exandthecity

Jag anar att min exfru kanske ville att jag skulle tro att hon var otrogen. Kan ha varit när barnen var i mellanstadieåldern ungefär.. så började det dyka upp sexiga underkläder i tvättstugan. Som jag aldrig såg på henne. 
    Jag brydde mej inte.. Hade väl fullt upp att sköta ruljangsen med skjutsningar till aktiviteter, säkert nåt projekt på huset osv osv. Så OM det var menat som en signal så gick den mej förbi.
    Ser ingen anledning att misstänka att hon faktiskt var otrogen men det kan jag såklart inte veta 100%

• Anonym (P)

Tror att man omedvetet vill att det kommer fram men  är rädd för hur det skall tas. Alla som är otrogna måste ju någonstans veta att det kan komma fram. 

Tror många vet att något inte står rätt till men, blir så lurade av den otrogne och någonstans så vill vi alla tro det bästa om våra partners. Ingen vill tro att den man älskar sviker en på bärsta sätt och utan bevis så är det svårt att få fram sanningen. De flesta män nekar till anklagelser om otrohet är väldigt få som är öppna och ärliga. 
    Många vill ha kakan och äta den och sålänge dom kommer undan med det ju svårare är det att vara ärlig.

Personligen skulle jag vilja veta om min man var otrogen så jag kunde sluta slösa tiden på en looser.

• Anonym (Teddy)
    exandthecity skrev 2022-08-16 12:02:29 följande:

Jag anar att min exfru kanske ville att jag skulle tro att hon var otrogen. Kan ha varit när barnen var i mellanstadieåldern ungefär.. så började det dyka upp sexiga underkläder i tvättstugan. Som jag aldrig såg på henne. 
    Jag brydde mej inte.. Hade väl fullt upp att sköta ruljangsen med skjutsningar till aktiviteter, säkert nåt projekt på huset osv osv. Så OM det var menat som en signal så gick den mej förbi.
    Ser ingen anledning att misstänka att hon faktiskt var otrogen men det kan jag såklart inte veta 100%

Så du menar på fullt allvar att du tror att hon köpte dyra sexiga underkläder endast för att du skulle tro att hon var otrogen? Känns långsökt.
  • exandthecity
    Anonym (Teddy) skrev 2022-08-16 12:36:21 följande:
    Så du menar på fullt allvar att du tror att hon köpte dyra sexiga underkläder endast för att du skulle tro att hon var otrogen? Känns långsökt.
    Jag vet inte om dom var dyra. De kanske t.o.m. var gratis för henne.
  • Anonym (....)
    Anonym (Maria) skrev 2022-08-16 09:44:12 följande:
    Kan du inte fråga honom då, om han är en nära vän? Om frun verkligen inte märker något?
    Det har jag gjort och HAN tror ju så klart inte hon misstänker något. Men kan det verkligen vara så? Menar ju inte bara i polarens fall, utan generellt.
  • Man i norr
    Anonym (Maria) skrev 2022-08-16 09:42:11 följande:
    Fast som det står i trådstarten, samtal var jag ju inte så villig till, jag ville bara ha en gratis prostituerad. Och hur vågar de göra såhär med någon de inte känner? Skulle ju lätt bara kunnat ta deras regnr och söka upp frun/sambon. 
    Männen tror väl såklart att du är en normalt fungerande människa! Om du verkar vara som folk, så är väl risken väldigt låg att du är ett psykfall, eller potentiell kaninkokerska. Men när man läser dina inlägg så börjar jag undra.. Trolltråd?
    Jag menar varför skulle du ens tänka tanken att söka upp frun?? Du skulle kanske sabba både hans (som du ändå måste ha några känslor för) liv och även fruns och barnens! Du skulle dessutom göra bort dig själv fullständigt, först ha ihop det med en man som du vet är upptagen och sedan gå till frun och säga Ha-ha!
    Vad i hela glödheta skulle du vinna på det? Bli hatad av både han och henne och föraktad av alla!
  • Anonym (Maria)
    Man i norr skrev 2022-08-16 19:33:56 följande:
    Männen tror väl såklart att du är en normalt fungerande människa! Om du verkar vara som folk, så är väl risken väldigt låg att du är ett psykfall, eller potentiell kaninkokerska. Men när man läser dina inlägg så börjar jag undra.. Trolltråd?
    Jag menar varför skulle du ens tänka tanken att söka upp frun?? Du skulle kanske sabba både hans (som du ändå måste ha några känslor för) liv och även fruns och barnens! Du skulle dessutom göra bort dig själv fullständigt, först ha ihop det med en man som du vet är upptagen och sedan gå till frun och säga Ha-ha!
    Vad i hela glödheta skulle du vinna på det? Bli hatad av både han och henne och föraktad av alla!
    Det är ju det jag menar, de här männen hade ju ingen aning om vad jag är för slags människa, är ju bara vem-som-helst från nätet så hur vågar de?
  • Anonym (Maria)
    Man i norr skrev 2022-08-16 19:33:56 följande:

Och varför skulle jag berätta för frun, ja jag kanske tänker att om jag hade varit i hennes sits så hade jag velat veta det, även om det ?sabbar livet?. Men en del vill ju leva i en fantasivärld så det är inte lätt att veta.

Har faktiskt varit med om att det kom fram öppet, dock var det inte någon från nätet utan en man på jobbet. Det var inget som drabbade mig negativt som du beskriver så den delen är jag inte rädd för.

Svar på tråden Otrogna män och deras egenheter