• Pörny

BIM sept -22

Startar en septembertråd redan nu. 

försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu. 

BIM lista
    Pörny 5/9 

• Svar på tråden BIM sept -22
  • Solros22

Molvärk i tjejmagen 4 dagar efter äl. 

är jag knäpp eller händer det nåt där?

• Jojjans
    Solros22 skrev 2022-09-14 19:55:53 följande:

Molvärk i tjejmagen 4 dagar efter äl. 

är jag knäpp eller händer det nåt där?

jag vill inte låta negativ men: någonting händer garanterat, men det lär inte vara relaterat till en graviditet eftersom ägget gäster tidigast 6 dagar efter ägglossning och det är först då som hcg kam ge symptom hos dig.

jag har så nästan varje cykel, en molande värk i ca 4 dagar efter äl, antagligen när kroppen hjälper ägget att färdas ner mot livmodern. Håller tummarna för att det är något som tänker fastna hos dig iallafall!

• L 91

Tror ni det är kört..? Enligt appen var äl igår. Äl-flytning igår och sex senast i måndags kväll...

• Idas123
    L 91 skrev 2022-09-15 07:20:32 följande:

Tror ni det är kört..? Enligt appen var äl igår. Äl-flytning igår och sex senast i måndags kväll...

Nej det tror jag inte! Håller tummarna.

jag går in på 8e dagen med blinkande gubbe och ?hög fertilitet?.
    tänkte testa imorgon och övermorgon sen väntar jag på mensen ist. Är på cykeldag 21 idag..
  • Jojjans
    L 91 skrev 2022-09-15 07:20:32 följande:

Absolut inte kört! Spermier lever i flera dagar när du är fertil. 

• L 91

Tack för svaren! Kanske inte ska bli bitter än då, över att vi inte fått till det något mer. 

• Magnolia010
    elin1989 skrev 2022-09-12 01:06:15 följande:
    Gravidtetshormonet hcg börjar inte bildas förrän efter implantationen så det orsakar inga symtom direkt. Sen får man ju symtom efter ÄL oavsett om man är gravid eller inte, när progesteronet går upp. Så det är nog mer att folk är mer medvetna när de håller på och försöker bli gravida  
    Ja, kroppen spelade mig verkligen ett spratt denna gång. Första gången jag försöker bli gravid, så är nog för ny med allt :)
  • Magnolia010

Igår försvann alla mina överdrinva symtom och kvar blev jag med PMS-humörtet från HELLDemon och "vanlig" symtom på att strejk-veckan är på G.

Så nu kan ni defenetivt räkna bort mig, vi ses i oktober-tråden istället.

Fråga, vilka kosttillkost kör ni på? Märken och mängd?
    Ska köra en storbeställning från Apotea och ladda för oktober.

Hjärta

• Leonas1
    Magnolia010 skrev 2022-09-15 11:17:58 följande:

Igår försvann alla mina överdrinva symtom och kvar blev jag med PMS-humörtet från HELLDemon och "vanlig" symtom på att strejk-veckan är på G.

Så nu kan ni defenetivt räkna bort mig, vi ses i oktober-tråden istället.

Fråga, vilka kosttillkost kör ni på? Märken och mängd?
    Ska köra en storbeställning från Apotea och ladda för oktober.

Hjärta

Åh! Men än är det inte säkert att mensen dyker upp. Hade också PMS känsla dagarna före bim, var orimligt arg och ledsen över ingenting men plussade istället. 

jag tar folsyra, järn och började med selen med e-vitamin i augusti efter mf. 

Svar på tråden BIM sept -22