BF MARS 2023

Jag börjar också bli otålig att känna bebisen nu... visst borde det va störst chans när man ligger och vilar? Min moderkaka är i framvägg (iaf var den det när vi gjorde KUB) så jag kommer nog få vänta lite till, är i mitten av vecka 18 nu.
Jag börjar också bli otålig att känna bebisen nu... visst borde det va störst chans när man ligger och vilar? Min moderkaka är i framvägg (iaf var den det när vi gjorde KUB) så jag kommer nog få vänta lite till, är i mitten av vecka 18 nu.
Aww vad mysigt! Det är verkligen veckans höjdpunkt när man går in i en ny vecka och läser om vad som händer med bebisen! Kan inte förstå hur det kan va en runt 20 cm lång bebis där inne och man inte känner den??? Obegripligt
Ja på RUL lär dom kolla det! Ska ni ta reda på kön om det går? Längtar så till RUL!
Så är det hos oss oxå, handen på magen hela tiden. Har ännu dock inte känt av något.
Vi fick inte heller veta hur moderkakan satt på KUB. Intressant att veta. Hört dock att om man ör lite större så kan de vara svårare att känna bäbis. Är lite rund från början så kanske dröjer innan jag könner något.
Har också RUL nästa vecka. Spännande samtidigt som jag är stressad/nervös.
Första barnet för oss också.
Tror verkligen jag kände Liten igår, kändes som när man åker i ett gupp fast nu låg jag stilla i soffan och inte riktigt så högt upp utan mer längre ner där Liten borde befinna sig.. ny känsla så därför tror jag Liten hade lite gymnastik där inne
Vi ska ta reda på kön, vill veta så mycket som möjligt! Vi gjorde kub och jag funderade faktiskt på nipt också trots bra siffror, men någon måtta får det vara..
Va mysigt, längtar tills jag oxå känner något.
Jag funderade oxå på att köra nipp trotts bra siffror men vet inte om jag skulle klara av att vönta på resultatet. Är så orolig och paranoid hela tiden, vill inte addera till det.
Jag vill ju inte veta kön, men min sambo vill så vi funderar på att be om att få det på en dold lapp så kanske man kan göra något skoj. Kanske sånt ballong med färgad konfetti eller tårta med färgad innehåll.
Vill dock inte gå händelser i förväg, är redan stressad över RUL nästa vecka.
Hört att många tycker UL är mysiga och roligt då man får se bäbis, men jag är alltid så stressad för jag har katastroftankar hela tiden.
RUL imorse, allt såg bra ut och vi väntar en flicka
känns ändå som att man kan slappna av en del nu
RUL imorse, allt såg bra ut och vi väntar en flicka
känns ändå som att man kan slappna av en del nu
Åhh vad roligt att höra!!!! Grattis!! Vilken lättnad. Har väntat på uppdatering och hoppats att allt gått bra
nu längtar jag om möjligt ännu mer till vår tid nästa vecka! fick du veta var moderkakan satt nu då
jag tror jag kaaaanske börjat känna av bebisen lite men svårt att avgöra. Kändes lite som du beskrev när det kittlar till i magen när man åker över gupp ...