• Anonym (...)

Jo jag skiter i dina barn!

Bara för att förtydliga för FL mobben.

De flesta bryr sig inte om ? bonusbarn?. De har redan föräldrar så varför förväntar ni er alltid att andra ska axla något som helst ansvar eller göra uppoffringar för era ouppfostrade söndercurlade ungar?

Gör DITT jobb och sluta ställ krav på andra!

• Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!
  • BreachMode
    Kockobello skrev 2022-06-20 18:35:23 följande:
    Riktigt vidrig mobbing.
    Agree.
  • Ess
    Kockobello skrev 2022-06-20 18:27:30 följande:
    Om du kan läsa ser du att citationstecken använts.
    Hur får du ens särkullar att liknas vid gemensamma?
    Det är lika stor skillnad som mellan äpplen och gaffeltruckar..
  • Kockobello
    Ess skrev 2022-06-20 18:42:18 följande:
    Haha. Nej.
  • Ess
    BreachMode skrev 2022-06-20 18:30:41 följande:
    Tvärtom, min läsförståelse är för bra för att bortse ifrån att du inte kan bete dig.. 

Om det inte är så att det inte var du som skrev att du skiter o laga mat till hans barn.. Bara för att det inte är ditt eget. 

Det korrekta sättet är att laga mat åt alla som är och lever i det där huset.. Inte leka vem i huset som inte får maten levererad till sig. 

Jag var inte anställd som deras kock, ville de ha mat så var valet att vänta på sin förälder, låta bli att komma hit, eller laga själva. Jag skulle aldrig drömma om att springa och passa upp bortskämda, handlingsförlamade, nära vuxna människor. 

• Anonym (Malus)
    BreachMode skrev 2022-06-20 18:30:41 följande:
    Tvärtom, min läsförståelse är för bra för att bortse ifrån att du inte kan bete dig.. 

Om det inte är så att det inte var du som skrev att du skiter o laga mat till hans barn.. Bara för att det inte är ditt eget. 

Det korrekta sättet är att laga mat åt alla som är och lever i det där huset.. Inte leka vem i huset som inte får maten levererad till sig. 
    Din läsförståelse är inte direkt briljant.

Det har man noterat i fler trådar än denna.

"Ess" styvar var inte "gemensamma" hur många citattecken du än skulle använda. Varför i hela världen påstod du att "Ess" styvar var deras gemensamma avkommor???

Sen får ingen maten levererad till sig utan man får masa sig till bordet där maten serveras.
  • BreachMode
    Ess skrev 2022-06-20 18:42:18 följande:
    Åh nej, skrev jag något lite otympligt.. Och du kunde du inte förstå meningen. För du är Aspberger?
  • BreachMode
    Anonym (Malus) skrev 2022-06-20 18:45:20 följande:
    Din läsförståelse är inte direkt briljant.

Det har man noterat i fler trådar än denna.

"Ess" styvar var inte "gemensamma" hur många citattecken du än skulle använda. Varför i hela världen påstod du att "Ess" styvar var deras gemensamma avkommor???

Sen får ingen maten levererad till sig utan man får masa sig till bordet där maten serveras.
    Åh, en till aspberger! 
  • Anonym (.)
    Anonym (Mammalina) skrev 2022-06-19 16:49:44 följande:

Bonusbarnen är till för att mobba ut! Ingen vill ha dem man vill liksom börja om och ha ett eget liv och inte dras med massa ungar som inte är ens egna! 

Det är inte alla som kan få en man utan barn, vissa av er får nöja er med en kasserad man som inte bryr sig om sina barn, utan gärna drar hem en häxa.
  • Ess
    Kockobello skrev 2022-06-20 18:30:22 följande:
    Ja då var de alltså hemlösa. Vilken bra pappa. Lol 
    Det var de vuxnas hem, både här och hos deras mamma. De fick gärna va här, men de fick ta sitt eget ansvar. 
  • Anonym (nja)
    Anonym (...) skrev 2022-06-20 16:57:37 följande:
    Ni måste verkligen tvivla på er egen förmåga som föräldrar eftersom ni så desperat vill pracka på närmaste vuxen era föräldraskap.
    Man behöver inte tycka att det bör påprackas någon föräldraroll för att man har svårt att förstå varför någon vill bo tillsammans med söndercurlade barn och deras förälder.
Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!