• Anonym (...)

Jo jag skiter i dina barn!

Bara för att förtydliga för FL mobben.

De flesta bryr sig inte om ? bonusbarn?. De har redan föräldrar så varför förväntar ni er alltid att andra ska axla något som helst ansvar eller göra uppoffringar för era ouppfostrade söndercurlade ungar?

Gör DITT jobb och sluta ställ krav på andra!

• Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!
  • Kockobello
    Ess skrev 2022-06-20 15:32:38 följande:
    Du väljer vem du vill leva med, och jag väljer vem jag vill leva med. Sen får du tycka vad du vill om särkullar som kommer på köpet. Vill du leka familj så varsågod.
    Haha. Moget. 
  • Ess
    Kockobello skrev 2022-06-20 15:42:05 följande:
    Haha. Moget. 
    Tja, vem bryr sig vad du tycker
  • Kockobello
    Ess skrev 2022-06-20 15:50:27 följande:
    Tja, vem bryr sig vad du tycker
    Tillräckligt för att svara i alla fall.

Lol
  • Ess
    Anonym (...) skrev 2022-06-15 16:26:06 följande:
    Jo jag skiter i dina barn!

Bara för att förtydliga för FL mobben.

De flesta bryr sig inte om ? bonusbarn?. De har redan föräldrar så varför förväntar ni er alltid att andra ska axla något som helst ansvar eller göra uppoffringar för era ouppfostrade söndercurlade ungar?

Gör DITT jobb och sluta ställ krav på andra!

Kokobello är precis en utav dem som avses med fl mobben. Är så himla perfekt med sina pk åsikter som ska tvingas på andra. 
    Varken maken eller någon annan i vår närhet har sett det som nödvändigt att leka förälder åt särkullarna. Det är bara här på fl som det är helt hemskt att inte ställa upp som betjänt åt nära nog vuxna människor, bara för att de är särkullar.
    Mobben kan ju gå lös på särkullar som inte ser sin förälders partner som en förälder.
  • BreachMode
    Ess skrev 2022-06-20 16:25:40 följande:
    Kokobello är precis en utav dem som avses med fl mobben. Är så himla perfekt med sina pk åsikter som ska tvingas på andra. 
    Varken maken eller någon annan i vår närhet har sett det som nödvändigt att leka förälder åt särkullarna. Det är bara här på fl som det är helt hemskt att inte ställa upp som betjänt åt nära nog vuxna människor, bara för att de är särkullar.
    Mobben kan ju gå lös på särkullar som inte ser sin förälders partner som en förälder.
    Asså seriöst.. Du har precis medgett att du aktivt gått ut för att psykiskt misshandla erat "gemensamma" barn, enbart för att det inte råkar vara ditt eget. 

Om du förväntade dig ryggdunkar över beteendet så är det här nog lite fel ställe.
    Sluta gnäll nu, bete dig och stick o lägg dig. 
  • Kockobello
    Ess skrev 2022-06-20 13:27:44 följande:
    Det är dagens sanning att jag inte tycker om dem. Jag tycker inte om deras personlighet för fem öre och inte heller deras sätt. Jag kommer inte ha något överhuvudtaget med dem att göra om det tar slut, eller maken går bort.
    Hade de inte varit hans barn så hade jag troligen aldrig träffat dem, åtminstone inte mer än en gång.
    Vad gör du då i deras hem? 
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-20 14:39:41 följande:
    Barn ska inte behöva bo med någon random människa som tycker illa om dem. Det är psykisk misshandel. I deras egna hem, dessutom.
    Pappas eller mammas nya är ingen ?random?. Fast du tillhör väl kategorin som tycker att alla som har barn sen tidigare ska gå i kloster.
  • Kockobello
    Anonym (...) skrev 2022-06-20 16:48:31 följande:
    Pappas eller mammas nya är ingen ?random?. Fast du tillhör väl kategorin som tycker att alla som har barn sen tidigare ska gå i kloster.
    För barnen är det en random. 
  • Kockobello
    Kockobello skrev 2022-06-20 16:49:22 följande:
    För barnen är det en random. 
    Dom dessutom tycker illa om dem. 
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-20 14:50:31 följande:
    Det är teater bara. De vet mycket väl vad de sysslar med. 
    Lol 
    Ess skrev 2022-06-20 16:25:40 följande:

Ja stackars söndercurlade BAAAAAARN som inte blir servade av alla vuxna i närheten.
Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!