Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
hej, nattugglor. låt mig ventilera
jag har börjat förstå att min anknytning är otrygg - ambivalent och så känner jag mig just nu. ful och jobbig.
relationer har en tendens att få mig att må så här uselt. vad är poängen. ska tilläggas att jag är långt från i en relation. det kanske bara är i min korkade lilla skalle som jag tänker att han ens gillar mig eller tycker att jag är ett dugg attraktiv
jag känner mig så ensam
Varsågod! Ofta har man helt orimliga krav på sig själv, särskilt när det kommer till dejting. Då vill man visa sig från sin bästa sida och det blir plötsligt väldigt viktigt vad någon annan tycker. Hoppas att du har hört från honom igen och att den kontakten var positiv! Den där första dejtingfasen kan vara ryslig både på ett bra och dåligt sätt ☺️
Tack så mycket! Det var snällt sagt och vill man prata med mig så hittar man mig lättast i den här tråden mitt i natten 👻
Håller tummarna för att du sover bättre nu! ❤️
Hej på er.
Det har gått 3 månader och tråden är död. Det var väl sorgligt. Men men, så kan det gå.
Jag hoppas ni mår som ni förtjänar, vilket jag tror betyder att ni mår bra. Jag mår bra. Jag tampas som vanligt med mina i-landsproblem och nu njuter jag av augustivädret.
Det har inte hänt så mycket annars. Vardagen gör mig uttråkad och jag har svårt att hitta stimulans på andra ställen än jobbet. Vilket leder till att jag jobbar för mycket och mår dåligt pga det. Men jag har det bra ändå. Det är det härliga med livet. Att det blir lite bättre ju äldre man blir. Sen kanske ryggen värker ibland och påsarna under ögonen blir större men det finns något fint i det med.
Jag funderar på om Fultextad börjat med medicin eller om det kanske till och med inte behövs.
Jag funderar på Eurydike fortfarande är igång med skulpturerna och om hon i så fall gjuter dem eller gör dem i lera eller vad som helst.
Jag funderar på hur länge SweeneyTodd hängde med i tråden innan hen hittade något bättre.
Må väl och våga er på det ni drömmer om. Om det inte är olagligt då.
Hej på er.
Det har gått 3 månader och tråden är död. Det var väl sorgligt. Men men, så kan det gå.
Jag hoppas ni mår som ni förtjänar, vilket jag tror betyder att ni mår bra. Jag mår bra. Jag tampas som vanligt med mina i-landsproblem och nu njuter jag av augustivädret.
Det har inte hänt så mycket annars. Vardagen gör mig uttråkad och jag har svårt att hitta stimulans på andra ställen än jobbet. Vilket leder till att jag jobbar för mycket och mår dåligt pga det. Men jag har det bra ändå. Det är det härliga med livet. Att det blir lite bättre ju äldre man blir. Sen kanske ryggen värker ibland och påsarna under ögonen blir större men det finns något fint i det med.
Jag funderar på om Fultextad börjat med medicin eller om det kanske till och med inte behövs.
Jag funderar på Eurydike fortfarande är igång med skulpturerna och om hon i så fall gjuter dem eller gör dem i lera eller vad som helst.
Jag funderar på hur länge SweeneyTodd hängde med i tråden innan hen hittade något bättre.
Må väl och våga er på det ni drömmer om. Om det inte är olagligt då.
Jag ska jobba i morgon, och ligger här klarvaken, suck. Klockan ringer om lite drygt fyra timmar, och jag kan inte komma till ro.
Varför vet jag inte, jag var uppe tidigt i morse, har jobbat, tränat och borde vara trött, men nej.
Jag har inte skrivit i denna tråd på jättelänge, även om jag läst den lite då och då. Kanske för att jag inte är en "nattuggla" längre, jag brukar slockna runt kl 22 på vardagar.
Nämen, så kul att se dig igen! Jag har tagit lite semester från forumet, men är snart redo att återvända igen 😎
Vad härligt att du njuter av augustivädret! Det gör jag med. Här blir det mycket bad, glass och svampplockning. Tycker du om att plocka svamp så kan jag tipsa om att svamparna i princip hoppar upp i korgen som Duplantis hoppar över ribban 🍄
Det låter som att du är på en bra plats i livet just nu! Lite vardagsproblem och hälsosamt spänningssökande 😊 Hoppas att du finner sätt att hitta stimulans även utanför jobbet!
Med skulpturerna går det bara bra! Jag var i Stockholm för ett tag sedan och då fick jag äntligen se dem på ett museum när jag besökte Naturhistoriska 🤩 Annars skulpterar jag fortfarande och det gör jag i vax, eftersom det inte torkar som lera gör. Det är väldigt smidigt!