Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Härligt att du mår bra. Själv blir jag lite irriterad på att vakna titt som tätt.
Vaknandet kan mycket väl ha med ålder att göra, fast jag har vaga minnen av att jag alltid sovit lite oroligt. Även om det definitivt är värre nu.
Klurigt det där. Jag tänker att den avlidna fjärilen blir liksom utspädd och då upphör den att vara. Man kan länge Identifiera den som en fjäril men efter ett tag är den alldeles för utspädd.
Likadant byts våra celler i kroppen ut löpande och man säger att efter 7 år är alla utbytta. Det innebär ju att vi inte är samma som vi tidigare var. Alltså är vi förändrade utan att välja det. Jag tänker att det är helt i linje med hur jag ser på mig själv för till exempel 20 år sedan. Av den gossen är det inte mycket kvar.
Hade ett anfall i går, tråkigt, men det gick bra, hann lägga mig ner. Borde väl börja medicinera egentligen.
Hade ett anfall i går, tråkigt, men det gick bra, hann lägga mig ner. Borde väl börja medicinera egentligen.
Sitter och mår bra :) Funderar dock på varför jag vaknar mitt i nätterna titt som tätt... Åldern? x)
Jag ser att det är många spännande inlägg här i tråden som jag inte har hunnit svara på! Först var jag sjuk och sedan var jag eftersjuk och nu har jag snart uppnått min fulla potential igen, så svar är på G även om det går långsamt 🐌