• Svar på tråden BIM Maj 2022
  • Ringingrid

Förra gången jag testade var det med såna "testa tidigt" test, men provade idag med ett "vanligt" RFSU och det såg ut såhär, hoppas hoppas allt går vägen

• Sanso

Ringingrid och pepsin: tack Hjärta Jag förstod det när saker helt plötsligt smakade annorlunda, i övrigt bara lite molvärk och svagt illamående. Glad

• Idaj0
    FlörtJag som helt hade tappat hoppet har nu fått tillbaka lite, jag har alltid plussat sent varje gång jag varit gravid. Idag skulle jag fått mens men ingen i sikte, ingen mensvärk och ingen pms. Jag kan ha haft äl några dagar senare då jag inte testat och hade kemisk grav förra månaden så är inte helt i balans i kroppen. Om inte mensen kommer imon ska jag åka och köpa clearblue testa tidigt. Spännande 
  • Ringingrid
    Idaj0 skrev 2022-05-01 18:24:13 följande:
    FlörtJag som helt hade tappat hoppet har nu fått tillbaka lite, jag har alltid plussat sent varje gång jag varit gravid. Idag skulle jag fått mens men ingen i sikte, ingen mensvärk och ingen pms. Jag kan ha haft äl några dagar senare då jag inte testat och hade kemisk grav förra månaden så är inte helt i balans i kroppen. Om inte mensen kommer imon ska jag åka och köpa clearblue testa tidigt. Spännande 
    Hur har det gått? Kom det någon mens? Solig 
  • Idaj0
    Ringingrid skrev 2022-05-02 09:59:32 följande:
    Hur har det gått? Kom det någon mens? Solig 
    Nepp ingen mens, men vaknade inatt med värsta drömmarna och har haft en stickande känsla i ljumskarna hela dagen, men hann inte köpa test på hemvägen. Imon ska jag definitivt testa ????
  • Ringingrid
    Idaj0 skrev 2022-05-02 17:50:59 följande:
    Nepp ingen mens, men vaknade inatt med värsta drömmarna och har haft en stickande känsla i ljumskarna hela dagen, men hann inte köpa test på hemvägen. Imon ska jag definitivt testa ????
    Spännande, berätta hur det gick sen! :D
  • Pepsin

Känns kört för jag inte har ömmande bröst haha. Har lite molvärk till och från men det kan ju lika gärna vara inbillning. Avskyr denna tiden!! Bim 7/5 och kommer inte testa förrän mensen är sen några dagar.

• Rosahimmel86

Wow vad roligt att det bara är den 2 Maj i dag och redan så många plus i tråden :)
    Här har jag ÄL strax och testar med stickor för att inte missa stegringen 
    Jag hoppas så denna månaden <3 

• Jojjans

Hej alla, jag kommer inte försöka nu under maj utan väntar till juni, men skriver så att jag inte tappar bort tills det drar igång en ny tråd :)

• Fagelfri
    mensen kom så uppdaterar med nytt datum. Blä :(
    1/5 Paeonia123
    1/5 augusta0
    2/5 Ringingrid 
    2/5 Elina24 34 år, 1:a försöket, 3:e barnet, 1:a gemens.
    2/5 Eal92 1:a försöket 2:a barnet
    3/5 Aducia
    4/5 Sanso
    5/5 millionvoices
    5/5 Esther13 - 2:a försöket, första barnet
    5/5 molly89, 30 år, femte försöket
    7/5 pepsin
    15/5 emzor1
    17/5 H0nd3ndär. 4e barnet
    19/5 Rosahimmel86 35 år, 3:e försöket 5:e barnet
    28/5 Fagelfri 9e försök. 34 år. 2:a barn, 1a gemensam.
Svar på tråden BIM Maj 2022